|
|
||||
|
||||
|
Syksyllä ajokauden jo lähestyessä loppuaan vaihdoin lämpötila-anturin (termostaatin alapuolella olevan). Ihme kyllä tyhjäkäynnin soutaminen loppui. Voi olla myös testiajon puutetta. Palaan asiaan, kunhan maileja on taas alla.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kannattaa tsekata myös bensaregulaattorin toiminta. Saattaa heittää kakkua koneeseen miten sattuu ja käynti on sitä sun tätä. MAF:in releet on cruise control servon vieressä. ECM:n vaihto ei tietääkseni vie matkamittarilukemaa mennessään.
|
||||
|
||||
|
Joo ei ECM vaihto ei vie kilsoja, mutta keskustietokone joka on siellä jossain kojelaudan alla. ECM ohjaa moottoria, mutta tuo keskustietokone hoitaa muut. Eli sen kautta kuulema tulee nuo itse vikakoodit ja jos se olisi viallinen niin koodi voisi jäädä "päälle"
Voisin itse kokeilla tuon lämpotila-anturin ei varmaan mikään kauhean kallis osa ole.
|
||||
|
||||
|
Mulla tuo on niin satunnainen vika
|
||||
|
||||
|
Joo sama täällä tulee vika miten sattuu. Viime kesänä kun kyllästyin vikaa niin sovin Jaken kanssa et auto oli Jakella reilu viikon ajossa et jos vika ilmaantuisi sillä niin voisi heti pistää testarii kiinni etc. Mut sit meni 2viikkoa ja ei mitään ja sit oli mulla ollut auto taas 3päivää ja sit vika tuli. Et en tajuu mut pakko yrittää löytää vika jostain=)
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|