|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulle henk.koht. se malli on prioriteetti nro 1, eri kokoja on mahdollisuus vähän muutella. Mutta tässä tää mun toive: - 2 kpl 255/40/17 - 2 kpl 295/30/18 Ja malli ehdottomasti Toyo Proxes R888.
|
||||
|
||||
|
Saakos poikkeaviakin kokoja??
Olis tarvetta 4kpl 245/35-18" tai vaihtoehtoisesti 235/40-18" Hinta??
|
||||
|
||||
|
OT:tä mutta tarviiko näissä rengaspainesensoreilla varustetuissa veteissä tehdä jotain reprogrammoitia niihin sensoreihin pelkän renkaanvaihdon yhteydessä vai vaikuttaako se ollenkaan? Vanteissahan ne taitaa olla ne lähettimet kiinni..
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jos vaihtaa uudet kumit vanhoille vanteille, niin ei tarvii tehdä mitään. Sensorit on vanteissa kiinni. Mä aion laittaa uudet kumit toisille vanteille ilman noita sensoreita, silloin ei vaan se ilmanpainetunnistus systeemi toimi ja siitä taitaa tulla näytölle jotain virhekoodia, mutta ei pitäis vaikuttaa mihinkään muuhun.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toyon Saksan sivujen mukaan ainakin toi 235/40/18 pitäis löytyä.
|
||||
|
||||
|
Entäs hinta 4x295/30-18 ?
Juza
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ne on niissä venttiileissä ja maksaakin yli 100¤/kpl, että olkaahan varovaisia niiden vettiileiden kanssa.
|
||||
|
||||
|
Entäpä löytyykö 255/40/18" ja mihin hintaan 2kpl ?
|
||||
|
||||
|
Tuol näkyy olevan noi 18" gummit kans aika halpoja...
http://www.vannetukku.fi/kesarenkaat...t-c-33_51.html
|
||||
|
||||
|
Quote:
On halpoja, mutta siihen on syykin..Olin jo tilaamassa omaan mutta tajusin sentään kysästä milloin oli valmistettu..Vuosina 02-03. ![]() |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|