|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hehe, jätän raportin parin viikon päästä miten tuo onnistuu jos onnistuu. Itse ainakin sisäänajan koneen näillä ohjeilla.
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Tulin lukeneeksi tuota pirren C5-tarinaa ja jäin vähän miettimään, pitäisikö munkin tehdä jälkikiristys kansiin? Jotain 250 km tullut ajoa rempan jälkeen. En nähnyt manuskassa mainintaa asiasta, joten lieneekö edes tarpeellista vaparissa?
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Mä en uudelleenkiristänyt omassani. Eikä ne kiristä tehtaallakaan kun auton tekevät ja luovuttavat eteenpäin. Siksi sitä kait ei lue tehdasmanuaalissakaan.
Eikö kannenpultteihin pistetty vielä kierretiivistepöperöäkin? Ei taida ihan helpolla aueta itsekseen luulen minä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ok. Enpä sitten kanna enää huolta asiasta. Quote:
Kyllä sinne pultteihin jotain möhnää läträttiin
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Jälkikiristystä ei tarvitse tehdä ainakaan silloin kun kannet on vedetty tehdasmanuaalien mukaan (orkkis GM pulteilla) ensin momenttiin ja sitten astelevyllä asteisiin. Tosin en osaa sanoa L98:sta, näin toimitaan ainakin LT1/4 sekä LS1/6 koneissa. ARP:in pulteilla tulee pelkästään momenttiin ja ne ei tartte jälkikiristystä. Kantsii seurata pultin toimittajan ohjeita. Tai ainakin lukee se lappu
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|