|
|
||||
|
||||
|
Itse olen 194cm ja kohtuullisen hyvin tilaa on early C4:ssä. Autoon vääntäytymisen jälkeen jalkatilaa on ihan riittävästi, kun penkki on tietysti tapissa taka-asennossa. Kuula voi osua joskus kattoon, jos istuu oikein ryhdikkäästi. Lievä valuminen auttaa!
C3 on selvästi ahtaampi, mutta kyllä silläkin ajelee. C2:sta alaspäin ei ole perstuntumaa, mutta vaikuttaa mahdottomalta yhtälöltä. |
|
|
||||
|
||||
|
Katon kanssa oli ihan riittävästi tilaa ajella, mutta kun ajelin ilman targapaloja, niin tuuli kävi vähän turhankin pahasti päänahkaan. Pituutta 187 ja kuulema olen melko lyhyt selkäinen, joten luulisi että pidemmällä selällä varustetuilla kavereilla tuntuisi ilman kattopaloja ajelu vielä pahemmalta. Mutta jalkatilat riitti hyvin, kun oli penkki takana ja alhaalla.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Vähän liian kaukana oon.. Taitaa olla n.200 kilometrin päässä (oulussa) lähin c4.. Pitää tässä talven aikana katella, mistä löytyis sopiva kampe.. Haave ois saada 6 manuaali askilla varustettu yksilö, mut ei taija vielä kynnet sellaseen yltää. Kiitoksia näistä avuista |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tais tulla 89-vuosimalliin tuo 6-lovinen ZF:n(?) kova loota. On kuulemma ihan eri maata kestävyydeltään kuin tämä 4+3, joten katseet kannattaa suunnata näihin hieman tuoreempiin seenelkkuihin... Taaskaan en tiedä noista manuaaleista varmuuksia, kun minä tykkään tuosta inva-askista.
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
kerrankin on hienoa olla 173cm persejalka, ei ole ongelma et mahtuuko vetteen vai ei... penkki ihan edessä ja selkänoja ihan kenossa taakse... sivulta näkyy yleensä klyyvari
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Kysytäänpä huvin vuoksi toisin päin. Eli jos pituutta onkin mahtavat 167,23 senttimetriä maanpinnasta kallon lakeen niin näkeekö sitä edes C4 Vetestä ulos kun on jalat polkimilla? Entä C-kolmosesta?
"Let's face it. The 'Vette... gets 'em wet!" - Simon, True Lies Vetetön. Last edited by Motörhead : 09.08.2007 at 03:51. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ainakin noissa malminaama C3:ssa on jo niin vähän säätömahdollisuuksia, että jos oikein tynkä on, niin voipi tulla vaikeuksia.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hyvin näkee, kun nostaa vähän penkkiä pohja-asennosta. Itsellä penkki on jatkuvasti melkolailla yläasennossa. Ja pituusmittaa on kertynyt just saman verran kuin sulla. Kyllä polkimille ylettää ja rattiakin saa säädettyä sekä pituus- että korkeussuunnassa. Quote:
Parissa olen istunut pelkääjän paikalla ja kyllä sieltä ulos näkee, mutta selkeästi huonommin kuin C4:sta. Penkkien säätömahdollisuudet ovat C3:ssa huomattavasti rajoittuneemmat
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|