FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C4 (vuosimallit 1984-1996)
User Name
Password

C4 (vuosimallit 1984-1996) Corvette C4 & "King of the Hill" ZR1

Reply

Thread Tools
Old 08.08.2007, 15:17
Tamvette's Avatar
Tamvette Tamvette is offline
Pyrkyri

Tamvette on oikealla tiellä
Itse olen 194cm ja kohtuullisen hyvin tilaa on early C4:ssä. Autoon vääntäytymisen jälkeen jalkatilaa on ihan riittävästi, kun penkki on tietysti tapissa taka-asennossa. Kuula voi osua joskus kattoon, jos istuu oikein ryhdikkäästi. Lievä valuminen auttaa!
C3 on selvästi ahtaampi, mutta kyllä silläkin ajelee. C2:sta alaspäin ei ole perstuntumaa, mutta vaikuttaa mahdottomalta yhtälöltä.
Reply With Quote
Old 08.08.2007, 15:23
Anakonda's Avatar
Anakonda Anakonda is offline
Vakiokävijä

Anakonda on oikealla tiellä
Katon kanssa oli ihan riittävästi tilaa ajella, mutta kun ajelin ilman targapaloja, niin tuuli kävi vähän turhankin pahasti päänahkaan. Pituutta 187 ja kuulema olen melko lyhyt selkäinen, joten luulisi että pidemmällä selällä varustetuilla kavereilla tuntuisi ilman kattopaloja ajelu vielä pahemmalta. Mutta jalkatilat riitti hyvin, kun oli penkki takana ja alhaalla.
Reply With Quote
Old 08.08.2007, 19:13
teme01's Avatar
teme01 teme01 is offline
Vakiokävijä

teme01 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by nukkis
Itse olen 192cm pitkä ja ihan hyvin mahtuu,penkki nii alas ku menee ja selkänojaa taakse.kyl siihen varmasti pitempikin mahtuu....Eikä ota pää kattoon eikä polvet kojelautaan eikä rattiin.
Ja saaha sitä tulla koittamaan jos lähellä olet
asiallinen pärstän kuva sulla

ja kaikkien autojen kunkku..
https://www.youtube.com/watch?v=cDRkHXMHqFo
Reply With Quote
Old 08.08.2007, 20:13
Vetteläinen's Avatar
Vetteläinen

Quote:
Originally Posted by nukkis
Itse olen 192cm pitkä ja ihan hyvin mahtuu,penkki nii alas ku menee ja selkänojaa taakse.kyl siihen varmasti pitempikin mahtuu....Eikä ota pää kattoon eikä polvet kojelautaan eikä rattiin.
Ja saaha sitä tulla koittamaan jos lähellä olet

Vähän liian kaukana oon.. Taitaa olla n.200 kilometrin päässä (oulussa) lähin c4.. Pitää tässä talven aikana katella, mistä löytyis sopiva kampe.. Haave ois saada 6 manuaali askilla varustettu yksilö, mut ei taija vielä kynnet sellaseen yltää. Kiitoksia näistä avuista Voitte laitta lisää vinkkejä auton ostamista varten, vaikka näyttää täällä foorumissa niitä paljon olevanki!
Reply With Quote
Old 08.08.2007, 21:26
Yorcci's Avatar
Yorcci Yorcci is offline
Orange is the new Black

Yorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääYorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Vetteläinen
Taitaa olla n.200 kilometrin päässä (oulussa) lähin c4.. Pitää tässä talven aikana katella, mistä löytyis sopiva kampe.. Haave ois saada 6 manuaali askilla varustettu yksilö, mut ei taija vielä kynnet sellaseen yltää.

Tais tulla 89-vuosimalliin tuo 6-lovinen ZF:n(?) kova loota. On kuulemma ihan eri maata kestävyydeltään kuin tämä 4+3, joten katseet kannattaa suunnata näihin hieman tuoreempiin seenelkkuihin... Taaskaan en tiedä noista manuaaleista varmuuksia, kun minä tykkään tuosta inva-askista.

Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams

Reply With Quote
Old 08.08.2007, 21:48
H3nKaK's Avatar
H3nKaK H3nKaK is offline
Aktivisti

H3nKaK on oikealla tiellä
kerrankin on hienoa olla 173cm persejalka, ei ole ongelma et mahtuuko vetteen vai ei... penkki ihan edessä ja selkänoja ihan kenossa taakse... sivulta näkyy yleensä klyyvari
Reply With Quote
Old 08.08.2007, 23:43
Motörhead's Avatar
Motörhead Motörhead is offline
Aktivisti

Motörhead on oikealla tiellä
Kysytäänpä huvin vuoksi toisin päin. Eli jos pituutta onkin mahtavat 167,23 senttimetriä maanpinnasta kallon lakeen niin näkeekö sitä edes C4 Vetestä ulos kun on jalat polkimilla? Entä C-kolmosesta?

Last edited by Motörhead : 09.08.2007 at 03:51.
Reply With Quote
Old 09.08.2007, 08:22
Turismo's Avatar
Turismo Turismo is offline
Jäykkä

Turismo on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by *redvette*
kerrankin on hienoa olla 173cm persejalka, ei ole ongelma et mahtuuko vetteen vai ei... penkki ihan edessä ja selkänoja ihan kenossa taakse... sivulta näkyy yleensä klyyvari
Kuin samasta puusta olen itsekin veistetty
Old 09.08.2007, 08:24
Turismo's Avatar
Turismo Turismo is offline
Jäykkä

Turismo on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Motörhead
Kysytäänpä huvin vuoksi toisin päin. Eli jos pituutta onkin mahtavat 167,23 senttimetriä maanpinnasta kallon lakeen niin näkeekö sitä edes C4 Vetestä ulos kun on jalat polkimilla? Entä C-kolmosesta?
Taitaapi olla C4:ssä jo ihan tarpeeksi säätimiä että sopii kaikille pituuksille.
Ainakin noissa malminaama C3:ssa on jo niin vähän säätömahdollisuuksia, että jos oikein tynkä on, niin voipi tulla vaikeuksia.
Old 09.08.2007, 09:42
Yorcci's Avatar
Yorcci Yorcci is offline
Orange is the new Black

Yorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääYorcci tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Kysytäänpä huvin vuoksi toisin päin. Eli jos pituutta onkin mahtavat 167,23 senttimetriä maanpinnasta kallon lakeen niin näkeekö sitä edes C4 Vetestä ulos kun on jalat polkimilla?

Hyvin näkee, kun nostaa vähän penkkiä pohja-asennosta. Itsellä penkki on jatkuvasti melkolailla yläasennossa. Ja pituusmittaa on kertynyt just saman verran kuin sulla. Kyllä polkimille ylettää ja rattiakin saa säädettyä sekä pituus- että korkeussuunnassa.

Quote:
Entä C-kolmosesta?

Parissa olen istunut pelkääjän paikalla ja kyllä sieltä ulos näkee, mutta selkeästi huonommin kuin C4:sta. Penkkien säätömahdollisuudet ovat C3:ssa huomattavasti rajoittuneemmat Kulmien arvioiminen on huomattavasti vaikeampaa kuin puukiilassa. Varsinkin MrT:n murhalohkomustiaisen monster-scoop peittää meikäläisen näköalan varsin tehokkaasti.

Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams

Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules