|
|
||||
|
||||
|
Ruiskulla inertaa sen jälkeen kun runko oli ekana puhallettu sisältä... Luulen itse kasvavani jo tukevasti horsmaa ennen kuin toi runko mätänee alta...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Varmaan ihan toimivia ratkaisia, mutta ei näissä hommissa... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Osa vanhan kansan edustajista uskoo myös haltijoihin ja kommunismin ylivertaisuuteen Mutta oikeasti, mä en ymmärrä kun kemiantekniikan tutkimukseen on kuitenkin kipattu kottikärrytolkulla rahaa ja on olemassa vaikka kuinka paljon hyviä ja tarkoitukseen sopivia aineita... Niin siltikin jonkun pitää läiskiä pohjaan esim. jäteöljyä.
|
||||
|
||||
|
Quote:
No eihän se nyt mitään haittaa, jäteöljy on kuiteski ilmaista. Mut siinä kohtaa meneekin kunnolla metsään kun ostetaan sitä kallista ainetta ja lisäksi samaan soppaan sekoitetaan puolet jäteöljyä, tervaa ja punamultamaalia. Päästään essolla sanoon kuinka minä sen viimeisen silauksen sitten siihen tein. Ja nyt notta pysyy notta nyt on hyvä sitten juu. Ja muut pöydän äijät siihen: hörihöri hörihöri..
|
||||
|
||||
|
Alkuperäinen kysyjä varmaan tarkoittikin että mitä laitetaan hankalaan paikkaan ilman täydellistä auton purkua hiekkapuhallusta varten. teräketjuöljy on siitä hyvä että se on öljy ja siinä on mukana sidosaine, tuohan ei pelkästään riitä, siihen päälle kun posauttaa vahamaisen suojan niin aivan varmasti hyvä kesäautoon,jolla karautellaan kesällä. On olemassa hienoja koteloaineita joilla luvataan pelastus, mutta niinpä vain on nähty sekin että kalliisti tehdyt ruosteenestotyöt on ollut aivan jotain muuta, homma toimii vielä silloin kun auto on hyvä, eli se suojataan ruosteen alkamiselta, eikä suojata niitä ruosteita ... Totta mooses se oikea kunnollinen homma on se että puhaletaan, tai hapotetaan turrinpesät helevettiin,ja kunnon maalit päälle. En minäkään niin kommunisti sentään ole,että jäteöljyä käyttäisin, Hymiö.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||