|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo, siinä se just onkin, missä kohtaa se menee liian korkeaksi! Olen nähnyt noita 2 1/4" korotettuja konepeittoja monesti eri Vetteisssä, enkä ole huomannut heti tota pahkan korkeutta, ja se on mun mielestä vaan hyvä juttu! |
|
|
||||
|
||||
|
Toi 6" on jo ruma
läppärungostahan voi tehdä aika matalankin ja siihen päälle joku tollanen http://www.alsblowers.com/big_sc500-2-10.html vähän matalampana, leveämpänä ja pitempänä että mahtuisi riittävänkokoinen matala ilmansuosdatin sisälle eihän tommosen väsääminen itse mikään mahdottomuus voi olla eli sais pumpun piiloon ja näkyville jäis kiillotettu matala skooppi häksätin läpillä |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
:confused2: en kyllä ymmärtäny |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
no siis jos mulla olisi pikkulohko niin imusarja alapinnasta olisi tilaa Hoodin alapintaan kaasarin keski kohdalla noin 7cm + 5 tuumaa + 4,5 tuumaa + 4,5 cm eli |
|
|
||||
|
||||
|
no nyt alkaa selkenee
vielä senverran et mikä kohta tarkalleen on imusarjan alapinta |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Satuin aamulla muuta tarkoitusta varten noita mittaamaan ja siksi ne muistin ulkoa. Imusarjan alapinnalla tarkoitan että kun katsoo vaikka suoraan auton edestä imusarjaa pää noin imusarja kohdalla niin imusarjan kiinnityspinta lohkoa vastenhan muodostaa vähän niin kuin U kirjaimen - tosin niin että U kirjaimen pystysakarat on tosi lyhyet ja reippaasti kaasarista poispäin kallellaan ja U kirjaimen pohja on tosi leveä - niin siitä keskeltä alapinnasta aloin mittaamaan. Eli toisinkin voisi sanoa - että imusarjan ja lohkon välisestä tiivisteestä ylöspäin. Ja se linja auton etu/taka suunnassahan ei ole vatupassissa kaasuttimen kiinnityspinnan kanssa. Mulla siis tuli tuuma eroa imusarjan takapäästä vs imusarjan etupäästä mitattuna jotta noustiin kaasuttimen kiinnityspintaa vasten olevaan vatupassiin kiinni. HUH... |
|
|
||||
|
||||
|
:wave: selkis, kiitti :joy:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Oliks Whipple suljettu pois kuvioista? Siinä ruisku/läppärunko sijaitsee ahtimen perässä, mikä antaa todella kivasti lisää tilaa. Ja todistettavasti mahtuu myös L88 konepeiton alle. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
yhdellä tutulla sattuis tulemaan myyntiin tuo weiand (suuremman tieltä whipple vaan tuntuu vähän tyyriiltä ainakin tässä vaiheessa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toihan kuulostaa hyvältä, jos saat sopivaan rahaan ton ahtimen, niin ei se "pieni" reikä siinä konemuovissa niin paljoa haittaa! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|