FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C3 (vuosimallit 1968-1982)
User Name
Password

C3 (vuosimallit 1968-1982) Corvette C3 - "Shark Body"

Reply

Thread Tools
Old 09.09.2004, 12:24
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
Originally Posted by WBBC
Henkilökohtainen mielipiteeni on että jos jotain puskee pellin läpi, niin sitä ei pidä mennä peittämään liian korkealla scoopilla. Tulee ruma.

Joo, siinä se just onkin, missä kohtaa se menee liian korkeaksi! Olen nähnyt noita 2 1/4" korotettuja konepeittoja monesti eri Vetteisssä, enkä ole huomannut heti tota pahkan korkeutta, ja se on mun mielestä vaan hyvä juttu!
Reply With Quote
Old 09.09.2004, 13:31
coupe74's Avatar
coupe74 coupe74 is offline
Kielletään kaikki!

coupe74 on oikealla tiellä
Toi 6" on jo ruma

läppärungostahan voi tehdä aika matalankin ja siihen päälle joku tollanen http://www.alsblowers.com/big_sc500-2-10.html vähän matalampana, leveämpänä ja pitempänä että mahtuisi riittävänkokoinen matala ilmansuosdatin sisälle

eihän tommosen väsääminen itse mikään mahdottomuus voi olla

eli sais pumpun piiloon ja näkyville jäis kiillotettu matala skooppi häksätin läpillä
Reply With Quote
Old 09.09.2004, 13:34
coupe74's Avatar
Kielletään kaikki!

Quote:
Originally Posted by Vesa
Quote:
Originally Posted by coupe74
hemmetti, saiskohan itse pumppua sitten piiloon

pystyiskö joku mittailemaan kuinka korkea paketti on saatu mahtumaan ja minkäkinlaisen pahkan(/korotuksen) alle tuo 15cm oli siis mitattu venakopan tivistepinnasta suoraan ylöspäin ja siihen ahtimen tiivistepintaan

No mulla on isolohko ja L-88 Hood imusarjana L-88 alumiini. No jos pikkulohko on 7cm matalampi niin mun imusarjan korkeus on etupäästä 4,5 tuumaa ja takapäästä 5,5 tuumaa siis mitattuna kaasarin kiinnityspinnasta jatkettuun kuvitteelliseen linjaan auton etu-taka suunnassa siihen päälle Holley850dp ryyppytornin yläpintaan tulee 4,5 tuumaa lisää ja siitä on 4,5 cm tilaa L-88 kyhmyn alapintaan - saatko tosta mitään laskettua?????????? :yikes: :yikes: :yikes:

:confused2: en kyllä ymmärtäny
Reply With Quote
Old 09.09.2004, 13:41
ZL1's Avatar
ZL1 ZL1 is offline
Konkari

ZL1 on oikealla tiellä
Quote:
Quote:
Originally Posted by Vesa
Quote:
hemmetti, saiskohan itse pumppua sitten piiloon

pystyiskö joku mittailemaan kuinka korkea paketti on saatu mahtumaan ja minkäkinlaisen pahkan(/korotuksen) alle tuo 15cm oli siis mitattu venakopan tivistepinnasta suoraan ylöspäin ja siihen ahtimen tiivistepintaan

No mulla on isolohko ja L-88 Hood imusarjana L-88 alumiini. No jos pikkulohko on 7cm matalampi niin mun imusarjan korkeus on etupäästä 4,5 tuumaa ja takapäästä 5,5 tuumaa siis mitattuna kaasarin kiinnityspinnasta jatkettuun kuvitteelliseen linjaan auton etu-taka suunnassa siihen päälle Holley850dp ryyppytornin yläpintaan tulee 4,5 tuumaa lisää ja siitä on 4,5 cm tilaa L-88 kyhmyn alapintaan - saatko tosta mitään laskettua?????????? :yikes: :yikes: :yikes:

:confused2: en kyllä ymmärtäny

no siis jos mulla olisi pikkulohko niin imusarja alapinnasta olisi tilaa Hoodin alapintaan kaasarin keski kohdalla noin 7cm + 5 tuumaa + 4,5 tuumaa + 4,5 cm eli 11,5 cm ja 9,5 tuumaa eli 24.13+11,5cm eli :yikes: yhteensä 35.63cm
Reply With Quote
Old 09.09.2004, 13:50
coupe74's Avatar
Kielletään kaikki!

no nyt alkaa selkenee

vielä senverran et mikä kohta tarkalleen on imusarjan alapinta :writers_block:
Reply With Quote
Old 09.09.2004, 13:59
ZL1's Avatar
ZL1 ZL1 is offline
Konkari

ZL1 on oikealla tiellä
Quote:
no nyt alkaa selkenee

vielä senverran et mikä kohta tarkalleen on imusarjan alapinta :writers_block:

Satuin aamulla muuta tarkoitusta varten noita mittaamaan ja siksi ne muistin ulkoa.

Imusarjan alapinnalla tarkoitan että kun katsoo vaikka suoraan auton edestä imusarjaa pää noin imusarja kohdalla niin imusarjan kiinnityspinta lohkoa vastenhan muodostaa vähän niin kuin U kirjaimen - tosin niin että U kirjaimen pystysakarat on tosi lyhyet ja reippaasti kaasarista poispäin kallellaan ja U kirjaimen pohja on tosi leveä - niin siitä keskeltä alapinnasta aloin mittaamaan. Eli toisinkin voisi sanoa - että imusarjan ja lohkon välisestä tiivisteestä ylöspäin. Ja se linja auton etu/taka suunnassahan ei ole vatupassissa kaasuttimen kiinnityspinnan kanssa. Mulla siis tuli tuuma eroa imusarjan takapäästä vs imusarjan etupäästä mitattuna jotta noustiin kaasuttimen kiinnityspintaa vasten olevaan vatupassiin kiinni. HUH...
Reply With Quote
Old 09.09.2004, 16:26
coupe74's Avatar
Kielletään kaikki!

:wave: selkis, kiitti :joy:
Reply With Quote
Old 10.09.2004, 11:20
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
:wave: selkis, kiitti :joy:

Oliks Whipple suljettu pois kuvioista? Siinä ruisku/läppärunko sijaitsee ahtimen perässä, mikä antaa todella kivasti lisää tilaa. Ja todistettavasti mahtuu myös L88 konepeiton alle.
Reply With Quote
Old 10.09.2004, 11:42
coupe74's Avatar
Kielletään kaikki!

Quote:
Originally Posted by groovyjay
Oliks Whipple suljettu pois kuvioista? Siinä ruisku/läppärunko sijaitsee ahtimen perässä, mikä antaa todella kivasti lisää tilaa. Ja todistettavasti mahtuu myös L88 konepeiton alle.

yhdellä tutulla sattuis tulemaan myyntiin tuo weiand (suuremman tieltä ) ja hinnan pitäi olla kohdillaan niin vois kokeilla sitä

whipple vaan tuntuu vähän tyyriiltä ainakin tässä vaiheessa
Reply With Quote
Old 10.09.2004, 20:23
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
yhdellä tutulla sattuis tulemaan myyntiin tuo weiand (suuremman tieltä ) ja hinnan pitäi olla kohdillaan niin vois kokeilla sitä

whipple vaan tuntuu vähän tyyriiltä ainakin tässä vaiheessa

Toihan kuulostaa hyvältä, jos saat sopivaan rahaan ton ahtimen, niin ei se "pieni" reikä siinä konemuovissa niin paljoa haittaa!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules