|
|
||||
|
||||
|
No nyt kalenteriin rustaamaan 29.4.05 klo 11.00 Haukilahti, saattaa olla vielä kalenterissa tilaa ko. päivälle?
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eihän mulla ole vielä edes 05 almanakkaa |
|
|
||||
|
||||
|
Eiköhän sun kännykässä ole?
Tai jos ei vielä oo niin ens kesäks vielä ehtii: http://www.via.com.tw/en/initiatives...itx/car-pc.jsp |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
:hahano: :hahano: :hahano: :hahano: No nyt oon taas takaisin kartalla! Kiitokset! |
|
|
||||
|
||||
|
Re: Espoo lunch meeting nr1
Quote:
sillä ajoonhan vetetkin on tehty eikä talliin seisomaan kookuuntumis ajon rayyyy! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sori Toni. Mä lähdin torstaina maalle, kun masennuin sääennusteesta. Mutta onnistuin näemmä viemään sateen mukanani. |
|
|
||||
|
||||
|
No problemo, mä tosiaan unohdin aamun mittaan koko homman duunikiireiden keskellä ja juttu palautui tajuntaan vasta ip.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hyvä idea tuollainen lunch meeting! Lieneekö kuitenkin parempi tilata vaikka pizzataksi paikalle, jotta saa jotain syötyäkin...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Pitäisikö yrittää uudelleen vielä tämän syksyn aikana?Omani menee seisontaan vasta, "kun on liukasta". Ajatuksena tuli mieleen vaikka iltamiitinkin Haukilahden venesatamassa.
Kommentoikaa! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|