|
|
||||
|
||||
|
Espoo lunch meeting nr1
Uhkarohkeina Meten ennusteista ja työkiireistä huolimatta yritettiin vajaata kymmentä autoa saada kasaan tänään lounasaikaan haukilahteen. 3 vetteä ja lisäksi 2 vetteilijää varaautoilla saatiin kasaan. Avo68 ehdotti että uusitaan asia kauden avajaisilla huhtikuun lopussa ja vaikka tehdään siitä eteenpäin vakio meetti kuukauden viimeiselle perjantaille vai miten se nyt menikään. Katsotaan kuinka intoa riittää huhtikuussa. T72 oli kameroineen paikalla ja lupasi kuviakin jossain välissä julkaista.
|
|
|
||||
|
||||
|
Hyvä katko työpäivään
avo C5 ----------------------------------- Ex- 72 avo 350 aut. Ex- 93 avo 350 aut. Ex- 68 coupe 509 & Tremec TKO600 Ex- 92 avo 350 aut. Ex- 68 avo 427 man. Ex- 86 avo 350 aut. Ex- 89 HG 883 Sportster Hugger Ex- 74 Pontiac FB 455 |
|
|
||||
|
||||
|
Hmmm. mä käyn vaan metrolla duunissa helsingin keskustassa kaupungin vastakkaiselta laidalta....
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Don´t cry - laitetaan ensikerralla ilmoitus asiasta tähän foorumiin eikä kasata porukkaa emaileilla. Eli ensikerralla Espoo friendly people´s lunch meeting. |
|
|
||||
|
||||
|
Tässä pari fotoa paikanpältä, vähän nälkä kyllä jäi tällä lounastunilla...
![]() ![]() ![]() Tässä vielä yksi pieni video clippi, jonka otin tolla digikameran videolla kun avo68 oli jo kerennyt lähteä. Tossa mun ja Vesan autot käy tyhjää rinnakkain, jos antaa videon pyöriä luuppina niin huomaa että toi Vesan rottamoottori puhuu kyllä pikkasen kovempaa kun meikäläisen samankokoinen hiirulainen... http://personal.inet.fi/koti/jny14/jeda2004.WMV |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Miksei mua kutsuttu? |
|
|
||||
|
||||
|
Hieno juttu.
Työkiireet pitivät poissa lounaalta, mutta ajatus on hyvä. Ensi kerralla on PAKKO päästä mukaan. Kiitokset kutsusta kuitenkin
|
|
|
||||
|
||||
|
Jaa se tapahtu sittenkin. Mäkin lähdin Vettellä töihin kun piti tulla tonne mutta sitten unohdin soitella Jannen kanssa asiasta ja keikka meni ohi kun havahduin asiaan vasta iltapäivällä. No ens kerralla sitten.
> Miksei mua kutsuttu? Ethän sä oo täältä päin. Asut jossain White houses jenkeis??
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo, mut käyn päivisin Espoossa "oikeissa" töissä! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|