|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Hämeenlinnan uusimmalla yksityisyrittäjävetoisella pompauttivat valoista, erikoisempi projektorivalo tsydeemi luukkulamppujen sijalla. Lampukoista ei löytynyt E-merkintää, eli perusteltavissa. Tosin auto oli jo kerran katsastettu ko valoilla, mutta eipä se perustelu riittänyt. Uusi yrittäjä ei uskalla katsoa läpi sormien. Muutoin ei löytänyt huomautettavaa, jarrut ja iskunvaimennus hyvää luokkaa ja kaikki spelaa. Alustasta kysyi että onko kaikki uutta (20 v vanha auto)...Ai niin ei onnistunut saastemittauskaan. No talvi rakennellaan valoja sitten, kun ei viitsinyt alkaa heti etsimään uusia lamppuja. Ja keväällä uudelleen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla oli Tauruksessa sama toiminto eli kun auto liikahtaa D:llä niin ovet menee lukkoon. Katsastuksesta läpi napinoitta |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
MB -04: sessa on sama toiminto, kun ajaa muutaman metrin niin lukot menee kiinni. Tuon toiminnon saa kyllä pois, mutta miten tuo idea muuttuu hyväksytyksi jos MB toteuttaa sen mulla tuomittiin uusintanäyttöön aikoinaan (=n. vuonna 90) olds siitä syystä että rekisteri valo heijjastaa valkoista valoa taaksepäin (siinä siis tuollainen puolipallon muotoinen muovinen heijastin josta toinen puoli musta -- tässä oli tosiaan naarmu josta valkoista valoa pääsi taaksepäin, mutta enemmän valoa heijastui rekisterikyltistä..) Mä tosiaan ekakas luulin että kohdalle osui huumorintajuinen katsastusmies... ja että väänsi vitsiä siinä, mut ei. Kyllä mä vitsinä sen otin, vieläkin naurattaa, kyllä varmaan liikenneturvallisuus parani.. nimittäin kun naurultani pystyin kysymään että miten tämä nyt voi aiheuttaa uusintakäynnin niin vastaus oli että takanatuleva voi häikäistyä valosta hahhaahhhaa Vaihda konttuuria, niin josko noi vitsit vähenis... |
|
|
||||
|
||||
|
Kun jokin valtion yhtiö muuttuu liikelaitokseksi ja pitäis vielä voittoa saada, niin muuttuu kyllä palvelukin.
Ennen katsastussetä oli kaikki tietävä ja kuningas. Nyt kyseisistä paikoista saa palvelua ja jopa iloisia naamoja näkee. Ovat ainakin minun kinnereitäni kohdelleet todella asiallisesti. Aina ei kaikki edes ole ollut kunnossa esim. parkit vilkuu ja lyhdyissä ei ole parkkeja. Toivoivat vaan et ens vuodeksi laittaisin ainakin katsastukseen auton pykälien mukaiseksi. Omalta osaltani: Kiitokset katsastusmiehille.
|
|
|
||||
|
||||
|
Katsastin kesällä (maahantuonti/rekisteröinti) omani, ainut "juttu" umpioiden vaihdon lisäksi mitä tein oli et poistin polttimot takakylkivaloista... noin niin ku varooksi.. Ihmetystä herätti vaan se että joissain C4:ssa näkee insinöörin vaatimia ylimääräisiä etusivuvilkkuja etupyörän takapuolella. Mulla kelpas alkuperäiset, on toki muitakin nähty. Riippuu kait vuosimallista tai sitte vaan tulkintaeroista.
|
|
|
||||
|
||||
|
Lokasuojan vilkku on pakollinen -85 ja uudemmissa. Tuuria etteivät siitä narisseet
Mistä hommasit H4 umpiot ja minkälaiset? Tarttis itsekin varmaan kohta vaihtaa..
|
||||
|
||||
|
1.1.85 tosiaan tuo raja on sivuvilkuille.. jälleen kerran hyötyä -84 mallisesta
H4 umpioita löytyy autotarvikeliikkeistä, on ihan yleisumpio. Itellänikin on H4:set hyllyssä mutta toistaseksi ajelen dot hyväksytyillä sealed beameilla. Myös etuparkeista ovat joillekkin narisseet kun ovat oranssit alkujaan..
|
||||
|
||||
|
Ne ylimääräiset sivuvilkut on todella kurjan näköiset
|
|
|
||||
|
||||
|
Aika hauskaa mulla 85´nen, ei sivuvilkkuja tuotu maahan ´89 mutta on valojenpesimet(ei tosin enää kun suuttimet rei´issä), kaverilla ´85 tuotu ´94 sivuvilkut, ei pesimiä
Mulla on kans oranssit etuparkit, eikä oo mainitty vilkuista eikä parkeista, muistaakseni ´84 saa olla vielä punaiset takasivuvalot (justiin luin jostain lehdestä tais olla spinneri
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|