|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mutta taas taala on aika edullinen...
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toihan oliskin hyvä, nyt nimittäin ohjaustehostin pyörii turhan kovaa, onko siinä sitten käytännössä mitää eroa, mutta tuntuisi tehostavan turhan rohkeasti...johtuuko kierroksista vai??
|
||||
|
||||
|
Quote:
LS6 imusarja on kyllä ihan hyvä, ei mun mielestä kannata vaihtaa. Tosiaan jo tuolla pelkällä nokan vaihdolla saa moottoriin ihan uutta eloa. Noista vipoista en sen sijaan ole itte kovin vakuuttunut, että kannattaa välttämättä vaihtaa. Vähän riippuu, että mitä sillä haet (eri vipusuhde vai kestävyyttä jne).
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toki sitä laitetaan mikä on järkevintä, jos vippojen vaihtoa ei suositella niin sitten niitä ei vaihdeta...
|
||||
|
||||
|
Ainakin yksi sarja compcams 1.85 vippoja ois ylimääräisenä!!! Privaa jos kiinnostaa.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Laitoitkos orggikset takaisin? Noi orggis vipat on vissiin ihan hyvät, mä mietin ja selvittelin aika paljon et pitäiskö munkin ne vaihtaa, mutta en vielä oo oikein hyvää syytä siihen löytänyt. Eli orggis vipoilla täällä ainakin mennään, ellei sit joku viisaampi anna riittävän hyviä perusteluita vaihtaa niitä (mielellään kuulisin noita perusteluita miksi vaihtaa noi vipat).
|
||||
|
||||
|
90mm imupuoli
Comcamsssin nokka & nostajat & keinut (XR ???? maun mukaan) kannet (uudet tai porttaus) pcm tuning Siinähän sitä ajankulua
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olipas jäänyt vastaamatta Juhalle kyssäriin. Eli omat vipat edelleen paikoillaan, mutta yhdet vipat oli ylimääräisinä. (ne meni jo...). Vipoilla teholisä jousienvaihdon kans varmaan luokka +10hp. (mun projektissa mitattiin 8hp lisäys vaikka vakio jousipaineet loppuikin 5500-5700rpm paikkeilla kesken...) Mun vipat jäänevät myös ylimääräisiksi... (uuden nokan nostot eivät ilmeisesti enää tarvii/salli vipusuhteen nostoa...???) |
|
|
||||
|
||||
|
AluMerlin 632 keulille niin tulee röpötystä sarjoihin, ei muuten.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|