|
|
||||
|
||||
|
Mullakin on edessä toi että pitäis keksiä miten tekee läpiviennin selkänojaan noille 4-pistevöille. selkänojien ulkolaidoilla on jo reijät valmiina mut sisä laitoihin pitäis keksiä kuinka ne sais siististi ja silleen ettei lähtin takapuolen verhoilu ratkeemaan jos vyö vähän vetää.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla on juuri kyseinen rojekti etenemässä siinävaiheessa, että seuraavaksi pitää käydä neuvottelemessa verhoilijan kanssa miten tuo takaosa hoidetaan. Ideoita on kyllä jo valmiiksi mietittynä, mutta melkein pakko käyttää hieman verhoilijan palveluksia, kun tuo selkänojan verhoilu on purettava pois jotta pääsee tekemään tarvittavt modifioinnit. Reikäaihiot oli kyllä edessä, mutta sisällä olevassa metallirungossa niitä ei ollut(-75), eli joudutaan tekemään myös hieman metallihommia. Ajatus olisi päästä verhoijijan juttusille ihan lähipäivinä. Laitan infoa ja kuvia aiheesta heti kun saadaan jotain näkyvää aikaiseksi.
|
||||
|
||||
|
Mä koitan selvitä tästä "ihan ite" eli lopputulos on kanssa sitä...
Mutta kokeillaa, en kyllä rupee noita penkkejä reijittää ennenku vyöt on mulla kotona. Jep olis kiva nähdä miten verhoilija ammattimiehenä ton toteuttaa.
|
||||
|
||||
|
Tossa tommonen toteutus.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Miten sulla on kiinni tuo lannevyö. Tai varmaan alkuperäisessä kiinnikkeessä kardaanitunnelin puolella, mutta entä se toinen puoli? se alkuperäinen paikkahan on siellä penkin alla Meneekö alkuperäistä reittiä vai onko sulla joku osa tehtynä sinne? Amerikan Joe on tehnyt noiden Sharkbaarien mukaan uudet kiinnikkeet penkin jalkojen alle, mutta ne ei kyllä mun mielestä pidä mitään jos johonkin sattuu oikeesti törmäämään. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olisiko -70 sitten erilainen, kun sun vehkeessä? Mä voin vielä huomenna tutkia ja vaikka kuvata sulle sen ovenpuoleisen lantiovyön kiinnityksen, kun en sitä aivan selvästi muista.
|
||||
|
||||
|
Mulla on tossa 71 mallissa paikat kardaani tunnelissa ja toisella puolella kynnyksessä. Ne joihin se alkuperänen lannevyö tulee kiinni.
Mistä kohtaa se poikkipalkin pultti tulee läpi? Toi olis ainakin tukeva kiinnitys eikä tarvitsis ruveta perä seinää vahvistamaan.
|
||||
|
||||
|
Maalaisjärjellä selviää asennuspisteidein paikoista. Tärkeintä on ymmärtää ettei kiinnitä niitä olanyli meneviä kuten tossa kuvassa on isolla ruksittu. Tollaisia asennuksia on muutamat tulleet vastaan jossain C3sissa
Vielä itse itseäni toistaen jos ei ole tarkoitus laittaa sitä "shark baria" tms sen tyylistä poikkitankoa kulkemaan penkkien taakse niin ihan rontin perältä vain 12mm reikä lattiasta ja sen bensatankin edessä olevan palkin läpi ja siitä vahva pultti kunnon aluslevyillä. Varmana kestää ja toimii hyvin vaikka vähän alaviistoon kiinnityksen viekin. Ja toi kuva ei siis tietenkään ole corvetesta |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Punaisten rastien kohdilta. Juuri ennen "peräseinää" - Se on vihonviimeinen paikka. Kannatta pistää vaikka korilaattoja sitten ton palkin ja lattian väliin ennen kuin kiristät. ![]() Tälläinen "nostosilmukkamutteri" sitten pultin päähän kierreliiman kanssa. ![]() Last edited by Pappatunturi : 28.01.2009 at 22:29. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla on just tolleen kiinni ja myöskin toi silmukka on asennettuna. Ton silmukan alkuperäinen tarkoitushan on se, että vyöt on helppo irroittaa kaikista kiinnityspisteistä noihin vöihin kuuluvalla avaus-salvalla. ( avattava ja suljettava lukkomekanismi vöiden kiinnitys päissä )
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|