|
|
||||
|
||||
|
Jaaha. Taas kokeilin, ei mene paikalleen.
Itseasiassa totesin että ei mene, vaikka kone olisi ylösalaisin lattialla. Nimittäin pumpun jalka tulee yksinkeraisesti niin eteen pumpusta, että kun pohja on niin edessä, että ottaa takaosastaan jo kiinni pumppuun, ja siitä yrittää nostaa pohjaa ylös, niin jalka ottaa kiinni loskelevyyn. Tämä pumpunjalka ei todellakaan sovi tuohon ö-pohjaan. Onko kellään kuvia ö-pumpusta ja ö-pohjasta niin voin vertailla että onko ihan samat kamat mulla. Todella kumma juttu????? |
|
|
||||
|
||||
|
On noissa pumpun jaloissa näköjään eroja
Tuo mahtuisi, mutta mulla tuo jalan imuputki on pidempi ja imusihti on paljon edempänä, Ja kun katsoin netistä, niin on noita erilaisia. http://www.glue.umd.edu/~jkruft/monte/rebuild/9.JPG |
|
|
||||
|
||||
|
Onko poissuljettua että leikkaat tarvittavan määrän siitä loiskelevystä pois?
|
||||
|
||||
|
Lienee fiksumpaa ja helpompaa vaihtaa oikeanmallinen pumpunjalka.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
jep. molemmat pohjat on sb corvetten alkuperäiset.
Edellisessä oli varmaan isompi aukko. Koska joku oli sen saannut paikoilleen. Mutta tosiaan en voi verrata koska joku osti sen jo pois. No, eiköhän ongelma kohta selviä. |
|
|
||||
|
||||
|
Harmi kun ei tullut enempää kuvatuksi oman myllyn kasausta.
Yhden kuvan löysin jossa pumppu hieman näkyvissä. Niin, kuvassa on kaikki kilkkeet alkuperäisiä 350 -73 osia. ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Jep.
Kävin juuri yhden harrastajan tallilla. Siellä varmistui lopullisesti että mulla on liian pitkä pumpunjalka. Ei muuta kun lyhyt versio jostain tilalle, niin uusi pohja menee paikalleen. Edellisessä öljypohjassa oli siis suurempi aukko loiskelevyssä. |
|
|
||||
|
||||
|
Ei voi sanoa muutakun että kyllä sulla kaikenmaailman vastoinkäymiset löytyy...
mulle ei tullut mieleenkään että pohjissa siis eroa... mutta ennenkuin poistat jalan vertaa eroja...ja vinkkkinä älä ikinä heitä vanhoja "romuja" pois liian aikaisin |
|
|
||||
|
||||
|
"Ei voi sanoa muutakun että kyllä sulla kaikenmaailman vastoinkäymiset löytyy..."
Joo, aattelin että käsijarrun säädöllä olisi selvinnyt ensi kesän yli. Nyt on vaihdettu: - bensatankin anturi ja korkki - kaasarin tiivisteet - tehostimen tukiraudat - molemmat takapyörän laakerit - strut rodit - korjattu vilkut - korjattu pyyhkijät - poistettu ylimääräinen etuvastus - konepeiton vaijeri - ohjaustehostimen pumppu ja venttiili - bensaletkut - öljypohja, ja näköjään vielä pumpun jalka - iskarit -Vielä pitää käydä läpi virranjakaja. -paisuntasäiliön korkki on rikki. Mutta tuon jälkeen alkaa peli olemaan kunnossa. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|