|
|
||||
|
||||
|
Öljypohja ei sovi paikoileen?!?!
Siis pohja on tuo.
http://www.ecklers.com/product.asp?p...30&dept_id=153 Mutta kuinka ihmeessä sen saa paikalleen? Ottaa öljypumpun imusihti kiinni loiskelevyyn, eikä koneen paikoillaan ollessa mahdu ujuttamaan pohjaa siten että imusihti asettuu sen alle. Hitto kun menin jo myymään vanhan öljypohjan, olisi voinut verrata oliko loiskelevyn aukko samankokoinen. |
|
|
||||
|
||||
|
Vai onko vettessä omanlainen öljypumpun jalka, ja mun koneessa on joku toinen versio joka on liian edessä???
|
|
|
||||
|
||||
|
ei ole..ja taistelu jatkuu..kyllä se sinne menee jos ei muuten niin nostat koneen pois.
|
|
|
||||
|
||||
|
MICKEY: "jos ei muuten niin nostat koneen pois."
Ai kuinka kiva iltapuhde. Teen tässä juuri perheelle perinteisiä pippuripihvejä kerma-portviini-riistakastikkeella. Juomaksi punaviiniä. Tuo uutinen aiheutti sen, että avaan toisenkin pullon ihan kohta...... |
|
|
||||
|
||||
|
ota kolmaskin mutta pidä huolen että se on vähintään 75cl Whiski...
Mä odotan Arizona Herkkuateriaa mamman tuomana... *Hesburger...******* kohta pakko alkaa treenaamaan kunnolla Sori OT mutta piristykseksi.. |
|
|
||||
|
||||
|
Itseasiassa autotallissa on vajaa pullo Jamesonia......
Kumma juttu että vanha pohja lähti kuitenkin pois ilman ongelmia. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla taitaa toi jumppa olla kans eessä kohta. Pitäis yks reikä saada siihen aikaseks... En saanu sitä joskus ees tulemaan C4:sta pois, vaikka Macho tais tivarin vaihtaa koneen ollessa paikoillaan... ![]()
|
||||
|
||||
|
Olisi oikeasti hauska tietää saako sen paikoilleen, ja kuinka???
Siis mulla on apusimpukan kohdalta ohjaushässäkkä irti, jolloin se laskeutuu sopivan alas, eli se ei ole ongelma. Mutta ei vain 10 minuutin änkeämisen jälkeen asettunut pohja paikoilleen. |
|
|
||||
|
||||
|
Koneenkorvat ainakin irti ja sitten jumppaamaan jos tuntuu että tila loppuu kesken...mutta samassa ajassa jo nostaa koneen keulilta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
uuhh kyllä kuullostaa hyvältä!!! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |