|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tai sitten Ferrarilta scoopin perusmuodoltaan ja muutenkin...
|
||||
|
||||
|
Kyllähän siihen silmä alkaa tottua ja itse asiassa alkaa jo näkemään sitä sukunäköä C2 ja C3 suuntaankin tuossa keulassa ja lokarien päällä. Se mikä tuossa lähinnä häiritsee on se että muutos C1:stä C2:een oli aikanaan todella radikaali vaikka ne perän muodot jo vähän aiemmin olivatkin käytössä.
Samoin C3:seen siirryttäessä ero oli selkeä ja korin puolesta totaalinen. C4 on taas ihan eri auto vaikka tuttuja piirteitä löytyy, kasvonkohotusten myötä C4 loppupään mallit näyttävät omaan silmääni alkupäätä paremmilta. C5 ei enää kovin radikaalisti muuttunut ulospäin. Tai muuttui mutta ei näytä siltä. Onneksi tekniikan puolella tapahtui sentään jotain uutta Corvetten historiassa, eli vääntöputki ja laatikko takana. Ihan hyvältä se nyt näyttää kun sitä on kauan katellut. Sitten tämä uusin. Sehän näyttää ihan edellisen faceliftiltä. Varmaan tuohon tottuu mutta kyllä se jää sapettamaan ettei vähän rohkeampaan muotoiluun ole uskallettu lähteä. Mustangin uusin näyttää taas pitkästä aikaa Mustangilta kun se välillä teki parikymmentä vuotta kaikenmaailman sierroja. Corvettelta kaipaan samanlaista uutuutta, jotain sellaista pankinräjäytystä minkä Dodge teki ekalla Viperillään. Itse asiassa Ferrari esitteli joku vuosi (?) takaperin jonkun mallin, oliko proto vai tuotantoauto en muista, jonka nähdessäni ajattelin että tuon pitäisi olla uusi Corvette |
|
|
||||
|
||||
|
Totta
Pidän tuosta uuden Mustangin retro-muotoilusta(perä ei ihan paras mahdollinen), ja GTstä tykkään todella paljon
|
||||
|
||||
|
On se hieno
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla tuli kanssa sama auto heti mieleen kun ton näin. Itse kyllä tulis kallistuttua 550 Maranelloon tai sit uudempaan 575:een! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
On vain melko iso hinta ero(kaikin puolin) vetteen verrattuna
|
||||
|
||||
|
Quote:
Onhan se tietysti ja huollot ja vakuutuksetkin on vielä vähän eri tasolla. Mutta silti jos mahdollisuus tulee niin tiedän kumman otan! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|