|
|
||||
|
||||
|
Nyybi
Tervehdys vetteilijät!
Rekisteröidyin tänne kun lueskelin taas noita juttuja tuolla digitalcorvettes piste commissa. Alkoi närästämään tuo että GM oli lähettänyt pari heppua uhkailemaan jotain yksityistä joka oli linkittänyt kuvia uuden C6 Z06:n spy-shotteihin. Naurettavaa toimintaa kerta kaikkiaan, peeärrää ei oikein hoideta noin. Keskittäisivät vaan nekin paukut vähän rohkeamman C7:n suunnitteluun Itse olen säälittävä virtuaali-vetteilijä, tallissa ei seiso Corvettea vaan C-Rekord Eniten pulssia nostavat 63-67 coupet. Taisi olla turhimmasta päästä tämä postaus mutta hauskaa tallikauden jatkoa kaikille, aamulla olikin maa jo kunnolla jäässä. |
|
|
||||
|
||||
|
Tervetuloa mukaan Tiikerihai! Ja ei muuta kuin pikkuhiljaa pennejä kasaan niin joku päivä niillä vielä saa sen vetenkin...
Luin myös nopeasti tuon digitalcorveten jutun noista GM:n "herrasmiehistä", kuulostaa hiukan epäilyttävältä toiminnalta! |
|
|
||||
|
||||
|
Monella tämä on varmaan lähteny noista 1
Vai onko tarkotus hommata vette Tervetuloa mukaan
|
||||
|
||||
|
Itselläkin osittainen projekti isäukon kanssa -61 rekord olympia..
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Re: Nyybi
Quote:
Tervetuloa mukaan vaan minunkin puolesta! Tästä kuvasta on tainnut GM:n henkilökunnasta osa riemastua: ![]() Aika pliisun näköinen on toi uus Z06 tosiaan, mutta maukkaampi sekin kuin tavallinen C6. Mustanahan toi alkaa olemaan jo paljon menevämmän näköinen! ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Juu siinähän GM samalla myönsi että kuvat ovat aitoja kun pyysi poistamaan nuo kuvat digivetten sivuilta. Ja tästähän seuraa luonnollisesti se että kuvat leviävät ympäriinsä ja kiinnostus niitä kohtaan lisääntyy. Tapa jolla asia on hoidettu, yksityisen henkilön kotona vierailemalla ja kuvien poistopyyntö herättää kuitenkin paljon närää kuten on jo käynyt tuollakin sivustolla. Kuvat on tehtaan mukaan pannassa 10.1.05 asti.
Tietty ymmärrän jos tehtaalla työntekijöiden toimesta salakuvattua kamaa levitettäisiin mutta kun noita vale-asuisia testiautoja on kuvattu paljon tien päällä ja niistäkin jo saa näppärästi yksityiskohdat esiin niin GM:n käytös vaikuttaa aivan naurettavalta pelleilyltä. Kun lisäksi tietää että harrastajilla on tulenpalava hinku nähdä uusi tulossa oleva kama heti niin voisi imagonsa kannalta harkita harrastajaystävällisempää käytöstä. Mikkom kysyi onko tarkoitus hommata Vette. Ehkä "joskus" jos talous on siinä kunnossa ja sopiva projekti tarjolla. Kyllähän sitä mielellään esim. -67 isolohkoa tai vaikka ZR1:stä rassailisi. Koen tosin positiivisena ongelmana sen että mielenkiintoisia projekteja ja visioita niiden varalle on joka puolella tarjolla ihan vanhemman eurokalustonkin saralla Joten jatkan valitsemallani linjalla, projektit vaihtuu kun siltä tuntuu Ja kyllä, Z06 näyttää toki paremmalta kuin perusmalli, mutta mutta... |
|
|
||||
|
||||
|
Ärr, edellinen olin siis minä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mun "silmä" on alkanu jo tottua tuohon C6seen, ja tuo toi Z06 näyttää aika rajulta(varsinkin just toi musta)
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mä en oo ihan vielä tottunut, mutta kyllä tuo musta kelpais!!
EX: - 99 Corvette Convertible, white/black
EX: - 88 Corvette Coupe, black/black
|
|
|
||||
|
||||
|
Toi musta on aika muskelikas
Scooppeineen toi keula näyttää kyllä aikalailla Viperilta... |
![]() |