|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juurikin näin... ja mitä on tullut katseltua niin hinnat on aika suolasia peltien kohdalla verrattuna moniin muihin kuitutuotteisiin
|
||||
|
||||
|
Vaikka on tehdasvalmisteinen L-88 pelti kohtuullisen arvokas niin ainakin se on maalausta vaille valmis, ja istuu paikoilleen niinkuin pitää.
Itse tehty L-88 scooppi vaatii kyllä kädentaitoa jotta lopputulos on muutoskohdiltaan virheetön maalauksen jälkeen. Eikä muutenkaan välttämättä kannata "tuhota" GM.n alkuperäistä konepeittoa. Itse nostin oman sb -konepeiton eläkkeelle hyödyntäen siitä ainoastaan saranat ja lukitusmekanismin L-88 peittoon. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mites oliko sinulla pitkän mallinen konepelti,alipaineluukut pois. Yritin tuolta aiemmista topikeista katsoa mutta kuvat ei auenneet. Sitä tuulilasin reunaa olisin kysynyt että istuuko hyvin paikoilleen kun omassa on ne alulistat siinä lokareissa ja uudemmissa ->73 niitä listoja ei taida olla? Tuo sama ajatus oli itsellä että jättäisi alkuperäisen pellin koskematta ja laittaisi toisen tilalle. |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla on lyhyt versio.
Mun kohdalla sattui tuo istumaan paikoilleen yhtä hyvin kuin alkuperäinenkin. Sitähän pystyy hieman säätämäänkin vähän joka suuntaan. |
|
|
||||
|
||||
|
OK,
ajattelin kokeilla sitä pitkää versiota, jäisi aika monta letkua,alipainekatkaisinta ja sähköjohtoa pois,saisi "tuliseinästä" siistimmän. Tavarat tietty talteen että voi sitten joskus palauttaa alkuperäiseksi |
|
|
||||
|
||||
|
Ja vielä siistimmän saa kun hankkii sen mustan muovisen peitelevyn joka piilotaa pyyhkijämekanismit ja muut rojut.
Jossain katalogissa niitä oli myynnissä. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
on ajateltu, eikä se mikään mahdoton homma ole jos vaan hermot/aika riittää ihmisen tekemiähän nämä on |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hyvin istuu paikoilleen,saranat ja lukot samoilla paikoilla,ainoa kohta jossa hieman eroa on tuulilasin juuressa olevissa kulmissa,siis tuossa pitkässä mallissa. 72:ssa alulistat jota ei 73-> ole,pellin pitäisi olla takakulmista hieman pitempi ja terävä nurkkaisempi,mutta tuon kanssa pärjää kyllä. Onko kukaan mitannut muuten tuon L-88 ja vakio isolohkopellin korkeuseroa. |
|
|
||||
|
||||
|
"mitannut L-88 ja vakio isolohkopellin korkeuseroa."
Riipuu vähän mistäkohtaa mittaa. Mitä tarkemmin ajat takaa. Ero ei ole kuitenkaan putsarin kohdalta kuin muutama cm |
|
|
||||
|
||||
|
Tuota ilmanputsarin kohtaa tarkoitin,tarkoitus olisi laittaa 2taso imari,850 demoni ja ilmanputsari,niin mietiskelin tuon ilmanputsarin korkeutta
Eikös sinulla WBBC ollut ensin sellainen "verkkosilmä" suodatin |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|