|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ja kolvikake vaatii varmaan muutaman lantin kahisevaa tuollaisesta työstä ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Sieltähän ne kaikki klassikot tulee! ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Totta. Sen verran on mölyä kajuutassa, ettei humpat ihmeemmin kuulu. Mutta joku mankka on silti kiva olla varalla. Ja cabiinin ilmeeseen taas vaikuttaa paljonkin tollanen siisti alkuperäisreidiö. Itseasiassa parhaat musiikkinautinnot olen Vetessä saanut istumalla siinä keskellä yötä puolihämärässä tallissa lievästi päihtyneenä kuunnellen tallin stereoista Uriah Heeppiä, mitäs muutakaan... Muzakki ja auto samalta ajalta ja melkein omistajakin. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Alkaa koko aika tuntua yhä enemmän siltä että meidän pitää tavata! Tosta uriahin hiipistä en ole ihan samaa mieltä mutta muuten rimmaa intressit kyllä! |
|
|
||||
|
||||
|
Harmi, kun ei viime kesänä ollu mitään poppilaitetta, kun ois kerran jos toisenkii tehny kovastikin mieli kuunnella Mötley Crüen Kickstart My Heartia ja painaa kaasupohjassa pitkin moottoritietä.
![]() Alkuperäsestä radiosta kuuluu vaan pelkkää pörinää tai surinaa. Pitäs yrittää korjata sitä, jos joskus jaksas. Ehkä sit vuonna 2008. |
|
|
||||
|
||||
|
Saisko semmosen "Delete radio/cassette player" option asennettua näi jälkikäteen
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mikäs siinä, tallimiittiin en valitettavasti pääse, kun painaa työt päälle täällä Levangerissa. Kai nää mun intressit on sellasia aika tavanomaisia keski-ikäistyvän heteron ukkomiehen puuhia Jaa ei July Morning nappaa? No jos sitten Syvä Purppura ja Child In Time? Samaa tyyliä ja aikakautta, jossei etanolin kanssa annosteltuna vanhassa autossa kuunneltuna vedä isoa (n 105kg) miestä lyyriseksi niin mikäs sitten? Hä? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eikai nyt kukaan tuollaista kuuntele? ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo nappaa noi! Mutta koska olen "club berlin" sukupolvea niin "vanhat" tekno klassikot ( joita tulee ekaa kertaa koskaan nyt FM 100 KLF.FI) iskee enemmän kuin tuhat märkää sukkaa. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Onko toi nyt se sama kanava kuin netin kautta kuuluva klf.fi? Mulla on se tallilla ja punttisalilla käytännössä aina päällä, jos en sitten soita omia mp3-kokoelmia. En vaan viittinyt täällä hevariporukassa tunnustaa Mutta nää vanhat huumebiisit ja kromipuskurit kuuluu yhteen, ei maha mittään. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|