|
|
||||
|
||||
|
Poppi koneet
Millaisia poppi koneita olette laittaneet. Kojetaulussa ja takaosassa on kajarin paikat. Olisiko ideaa laittaa targa kaareen jotkin diskantti jutut ja kuorma tilaan tietysti subari ja vahvistin.
Olen todennut että poppikoneiden ostossakin voi mennä pieleen kuten moottorin virittämisessä. Tarkoitan että kalliit komponentit ei sovi kokonaisuutena yhteen. Löytyykö alkuperäisten kajareiden paikalle tämän päivän vehkeitä, taakse varmaankin mutta miten mahtaa olla kojelaudan kanssa![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Hyvin mahtuu kojelaudan alle sekä kick paneleihin, poista joutava tunki ja laita subbari sen paikalle ja vahvistin taka seinään, vai kuin lituskoja niitä on että voiko sen sitte laittaa penkin (repsikan
) alle tai taakse
|
||||
|
||||
|
Mitenkas olette muuten asianomaiset ratkaisseet tuon soittimen ulkonakopuolen. Eli allekirj. haluaisi orkkisradion ainakin rekvisiitaksi paikoilleen. Mutta minne olette jemmanneet uuden soittimen?
Ebaystako kannattaa metsastaa orkkismankkaa, vai onko muita kuumia vihjeita? Nimim. pelkka etulevy jaljella Last edited by mhj : 03.11.2006 at 21:04. |
|
|
||||
|
||||
|
Yhessä -74 vai oliko se -75 avossa oli irrotettava näyttö tintattu aurinkolippaan kiinni ja itse soitin oli vissiin keskikotelossa. Jos nyt olisin ite laittamassa ja haluisin orkkiksen säilytää niin sitten laittaisin keskilokeroon näyttöineen päivineen ja hoitelisin toiminnot kaukosäätimellä
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mulla oli joku linkki, jostain pajasta joka tekee reptoradiota vanhoihin autoihin Floridassa. Lähimmät jälleen myyjät oli muistaakseni Ruotsin Göteborgissa!
|
||||
|
||||
|
Quote:
Quote:
http://www.radiosforoldcars.com/newradio0F.htm Näillä kavereilla on myös ratkaisu sun uusi&vanha-radio yhdistelmään mhj
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kiitti linkista, ei ollutkaan mulle tuttu ennestaan. Konvertoivat nakojaan vanhoja autogrammareita FM-taajuuksille ja mp3-soittimellekin saa sisaanmenon. Uustuotantoakin on. Pitaa tutustua vaihtoehtoihin, toi linkin esittelema tapa on tietty todellinen $$$$-vaihtis, mutta enhan ma halpaa ratkasua pyytanytkaan Pitaa kevaaksi joku ratkasu kehitella... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Turhaan sitä autoon kalliita hifilaitteita, kun moottorinääni ja tuulensuhina kuiteskii sotkee. Mielummin kotia tonnin subbari ku autoon viidensadan. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() Oishan se kiva parkissa hyvillä vehkeillä fiilistellä, mutten minä....![]()
|
||||
|
||||
|
Ikinä en oo High Fidelity In Car Entertainment puolesta ymmärtänyt tuon taivaallista, nyt kuitenkin seuraavassa raadossa tulee jotain musiikki laitetta (ei ole viulu), joten on ollut pakko perehtyä tähänkin aiheeseen jonkin verran. C3 on todella kiitollinen vs C2 avo ilman tavaratilaa...
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|