|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Quote:
Olikin jotenki jääny pois laskuista, toihan olis loistava budjetti ratkasu ja tämmösenä luuviuluna vois olla jopa sänssejä jos ei ois ajohanska halki. Kiitos jotenki ollu laput silmillä ton suhteen. Quote:
tota lfs:ssää vois talvi-iltasin kyllä testailla... Ja v-p, verhot auki! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eiks ollu puhetta ulkoradasta tässä kesällä, GJ:n kanssa ainakin tarviis ottaa revanssit, MR-T:lle 75 kiloa lisäpainoja että muut pysyy matkassa.... Ja vissiin pirrellä tais jäädä jotain pientä hampaanrakoon... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei suinkaan . Mä en ota ollenkaan tosissaan kun kypärä laitetaan päähän . Niin koskas sinne ulkoradalle mentiinkään ![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Vonsakulla sama tilanne kun mulla..tallissa on kaarilla oleva Endurance peli tekniikaa jossain päin maailmaa toimittamattomana (myyjä maan alla mutta no hätä ruotsista uusia)
Roadsport Alfa vartaassa, Roadsport Camaroon piti laittaa hirviömosaa mutta rengassääntö tekee siitä sellaisen auton että joko normaali mieto pata jotta renkaat kestää tai sliirum slaarumia mutkissa ja suorilla voimalla ohi ja muitten turvallisuutta jatkuvasti uhaten.. Siksi miettisin että hanki "raato" C4 ja se roadsporttiin..nooh rengasääntö taas vastassa notta sitten mieleen että Sledgehammer replica ja kadulle koska saa olla 50mm leveämmät kummit jo vakiona... Kilpurimietteitä on mutta kun suomen kesä on rajallinen ja tossa tällä viikolla "aloitti" veneilykauden (kaverin 34" tuplaisolohko flatdeckillä) niin jäänyt mietteet taustalle koska veneillessä perhekkin on enemmän mukana harrastuksessa. Ikuinen haave ois asua jenkeissä ja ajaa jotain ovaalisarjaa, edes kokeilla kuinka rajua se on kun kylki kyljessä edetään koko ajan. Itse olen vaan kerran saanut siirtää kilpuria ovaaliradan ympäri kerran...Indianapoliksessa (tosin ei Motor Speedwaylla vaan Racewayllä eli siellä missä Dragien kuninkuusskabat myös) Mutta jos oikein alkaa polttamaan Racinki niin 250 vaihteellinen Kartti alle vaan... Miksei muuten suomessa ajeta SuperKarteilla..oisko korkea aika pistää pystyyn? PS. Turku Kartingilla on ulkorata.... Last edited by Mickey : 26.05.2007 at 10:17. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|