|
|
||||
|
||||
|
En kuulu "öljyuskovaisiin", ja vastoin yleistä 'tietämystä', jopa Mobil 1 on mun mielestä varsin kelpo tuote.
Mutta tämä tavara toimii oman kokemuksen mukaan hemmetin hyvin Vetten lootassa: http://www.royalpurple.com/products/...mission-fluid/ Mutta jos lootassa on joku vika, niin ei se kyllä öljyllä korjaannu.
Fix Or Repair Daily Last edited by TorgueManagement : 16.05.2012 at 15:58. |
|
|
||||
|
||||
|
myydäänkö sitä royal purple suomessa jossain?
-65 corvette sting ray coupe -06 corvette Z06 -68 dodge charger -70 plymouth `Cuda -70 plymouth Roadrunner -55 cadillac Fleetwood Limousine -90 chris craft 245Limited 460 king cobra -08 jeep grand cherokee limited www.niklas.galleria.fi |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei siinä kovin paljoa ole, mutta olen ajanut tiukemman tuntuisellakin. Ihme vika johon on varmaan joku ihme ratkaisu. Quote:
Miksikäs se akseli kannattaa vaihtaa? Gearboxista ajattelin itsekin osat tilata. Voi kyllä olla että heitän laatikon Finnvetelle lomaviikolla ja toivon että saan auton loman aikana takaisin. Ehjättynä mielellään. Prkl kun ei tahdo kunnon tallia löytyä täältä... Hieman offtopic, mutta menkööt. Sen verran nitisee ja natisee alusta että taitaa puslat mennä vaihtoon. Prothane, VBP vai joku muu, onko suosituksia? Riittääkö esim. tommonen setti: http://www.ebay.com/itm/Prothane-97-...29c418&vxp=mtr vai tarviiko jotain muutakin? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
No vakaajat ja coiloverit tietty Niin ja vakaajien kanssa tietty end linkit ne kun on aivan kuraa vakiona. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Racers Place myy
|
||||
|
||||
|
Vaihdelaatikon osia odotellessa aloin uudelleen miettimään että mitäs muuta sitä voisi tehdä ja kas, kytkinhän se tuli mieleen.
Kun auton käyttö on perus kaupunki- ja enimmäkseen matka-ajoa niin onko tarvetta/hyötyä vaihtaa järeämpää kytkintä, esim. tuplalevy (vaimikäsenytolikaan)? Tästä autosta ei ole tarkoitus tehdä mitään 500hp hirmua. Ilmanoton ja putket vaihdan jossain vaiheessa ja se saa riittää toistaiseksi. Olisko jokin hyvä, mutta ei liian hyvä (eli mulle liian RACE) kytkin joka menis heittämällä paikalleen vai kannattaisko pysytellä vakiossa? Mites toi LS7:n kytkin? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
LS7 kytkin+vauhtipyörä on toimiva paketti mihin tahansa ei ahdettuun laitteeseen.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Juupa juu. Ittellä loppui 6 vaihde menemästä pesään kun vaihdoin RP:stä GM:n suosittelemaan "oliiviöljyyn". Harmittelin radalla muutamaan otteseen kun ei löytynyt kutosta mutta loppujen lopuksi ratkaisu löytyi: auktorisoitu huoltoyhtiö vaihtoi alemman graden öljyt pois ja pani tilalle Royal Purple. Täällä Ruotsissa en tiedä toimittaja mutta Norjalainen yhtiö vastaa huolloista. Eli suomeksi: Be careful out there, vettä öljyn tilalle voi tapahtua kenelle hyvänsä... tapahtui minulle myös...
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|