|
|
||||
|
||||
|
Itse ajattelin, että tällainen pikku Cruising voisi olla vaikka sopivana arki-iltana. "Vaimokin voisi olla tyytyväinen, että äijä on kerrankin poissa sohvalta/tallista" nauttimassa sallitusti-> Lue: Ei Baarissa.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hyvä idea Masa, mutta mistä saisin C2, vaikkapa -67 isolohko ensi kesäksi |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joku uuno joskus sanoi, että kerran kuin hyvän naisen löytää niin siitä kannattaa pitää kiinni. P%skan marjat! "Hyviä" löytyy aina uusia, toisin kuin 67 isolohkoja Suomesta... |
|
|
||||
|
||||
|
Joo, niin se on, tiedän kyllä tilanteen ja ei jenkeissä ole järkihinnalla enää niitä.
En kyllä hae MN yksilöä kun sitä ei voi rakennella oman maun mukaan. Katsotaan nyt jos vaikka joulupukin 40 jalan konttiin mahtuisi kova paketti Niitä pehmeitä paketteja saa Suomesta |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jos sulla ei ole synkannut pukin kanssa kesään mennessä ja mulla oikeesti huusi valmiina,tervetuloa apukuskiksi. Ajellaan ihan hissukseen ja nautitaan maisemista.... |
|
|
||||
|
||||
|
No dii...tää Road Tour vaan muhii päässä.
Kysymys: Mikä ajankohta olis sopivin ? Kesäkuun alku , niin jengi ei oo vielä kaikki lomilla...vai jo toukokuun loppu? Mun mielestä olis kiva polkasta kesä käyntiin tälläsellä reippaalla ajoreissulla alueelta löytyy oma panimokin...
|
||||
|
||||
|
Ajankohdat OK ja panimo automiehille tietty, ei siellä lähistöllä mitään porttolaa satu olemaan?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Noh Eihän me Paakari semmosia....
|
||||
|
||||
|
Toi Kesäkuun alku sopisi itselle hyvin, Toukokuussa on vielä tuotteet levällään...
|
|
|
||||
|
||||
|
All rait , ajattelin lyhentää tätä niin , että lähtö oliskin la. aamuna kukonlaulun aikaan...
,siis heti Loppukesästähän sitten vois vaikka tehdä sellasen täyspitkän viikonloppu roadtripin , jos tää menee hyvin ja jengillä riittää intoa ajaa... Eni komments ???
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|