|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Taustakuvat, ei kuvien tausta. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Stripillähän noista bling blineistä jousittamattoman massan muodossa on Vielä enemmän haittaa kun mutkaradalla väittäisin. Ja ei MK ei ole hardcore motorsport ukko mun silmissä...tosin en tiedä olenko itsekkään MKn silmissä |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo mutta toi on Rollei...ei Rolleiflex.. kaksi eri asiaa. Toki kyllähän tolle voisi olla käyttöä...jos on kameraliike tjsp. niillä noita on suomessakin. Last edited by Mickey : 01.04.2007 at 12:42. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eihän sitä voi lukea rivien välistä, mitä ei tiedä. Mutta onhan juhannuskokon perinteinen rakennusaine vene/veneenpohja (ei tosin lasikuituinen) Tiedänpä sitten ensi kerralla, etten turhaan lähde pöllejä halkomaan tuntikausiksi.
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Hähäää..katos pöljä päivämäärää
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ellei jopa parille... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Joo, ymmärsin väärin
|
||||
|
||||
|
Joopajoo.. Ainakin 4 ihmistä on mun kanssa saman katon alla töissä Carfreakseistä. Materiaali jota ovat vuosien aikana tuottaneet on ainakin miellyttänyt mun silmää valtavasti ja vaikuttanut myös omia tuotoksia tehdessä.
Lukiessa noita Mickeyn kommentteja rupes miettii et oliko tää edelleen Finnshark vai eksyinkö johonkin Suomi24:lle. Tuli jo kuittaus että tää threadi on menny myös sinne jakeluun ja lukevat varmasti rakentavat kommenttis.
|
||||
|
||||
|
Aika provoilua, hienot on kuvat, sivut ja autot omasta mielestä.
Muitten mielipiteillä ei sit tarvitakkaan |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|