|
|
||||
|
||||
|
Koen vastenmielisyyttä...
...mutta en osaa oikein sanoa miksi. Ehkä olen kateellinen, tai jotain. Voi olla että nipotan turhasta, ehkä en vain hokaa, mutta silti jotenkin tulee mieleen 80-luvun lopun touhu.
http://carfreaks.net/garage/ Hienoja autoja ovat, toki. Ja webbisivut ovat ulkonäöllisesti upeat. Olisinko siis vain kateellinen? No, sen aika ja keskustelu näyttää. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Autofriikeillähän on ihan ok touhua... Eikös jossain keski-euroopassa tunneli täyttynyt kuminsavusta, paikalle koko sammutus kalusto... |
|
|
||||
|
||||
|
Voisko tohon todeta muuta kun et joillain on enemmän rahaa kun toisilla ja sit ne joilla on enemmän tekee omat sivut.
Vain harvoillle ja valituille nääs.
|
|
|
||||
|
||||
|
Mie en nyt oikeen ymmärtäny, että mitä kohtaan tässä tunnetaan vastenmielisyyttä.
Siitäkö, että BMW on 1. ja Corvette vasta 2. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Itse olen tutustunut elämäni aikana monenlaisiin ihmisiin, rahallisiin ja rahattomiin ja oma taustani on alkujaan kyllä paljon lähempänä tuota jälkimmäistä. Se mitä on lapsena kokenut kuitenkin muokkaa koko loppuelämää, ehkä siksi mulla on nyt vanhempana ollu aina jotenkin ylikorostunut kokemusten jakamisen tarve. Joka sitten näkyy eri tavoin ja erityisesti tuttujen kanssa. Mutta ei siitä sen enempää. Tällä palstalla en ole törmännyt "harvoihin ja valittuihin", vaan kaikki ovat auliisti jakaneet neuvojaan. Just tänään sain eräältä palstalaiselta työkalulähetyksen, kiitos siitä! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Olennaista just tässä olikin se, että en itse osaa sanoa miksi sivut tuntuvat vastenmielisiltä. Veikkaan että vastaus löytyy peiliin katsomalla. |
|
|
||||
|
||||
|
Tunnen tyhmyyttä,mutten oikein osaa sanoa miksi.En ole kateelinen, mutta en vain ymmärrä mistä syntyy tuo Pekan vastenmielisyys.
![]()
|
||||
|
||||
|
Ei hitto. Nythän mä vasta hokasin. Toihan on suomalainen sivusto ja suomiautoja. Aika hienoa ettenkö sanos
Ahaa, onkos kyseessä joku autoklubi jonka jäsenyyttä anotaan hakemuksella. Joko polttaa? Kukas on hakenut jäsenyyttä? Jaahas tulikos bumerangina takaisin? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|