|
|
||||
|
||||
|
Jeremy Clarksonin Callaway C6 artikkeli
http://driving.timesonline.co.uk/tol...cle3768858.ece
En muista milloin olisin viimeksi nauranut näin paljon! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Clarksonilla on ulosanti ihan parasta |
|
|
||||
|
||||
|
Joo ei opi ei... mä olen liekittynyt muutamaa rahtifoorumilla olevaa fat-assia oikeen huolella...kaikenlisäksi hauskinta siinä että pojat on niin rahtaria niin rahtaria kunnes selvii että ei ole ajanut ammatikseen kymmensiin vuosiin ja joskus junnuna vain vähän aikaa.
sitten kun antaa ruoskan sivaltaa tyyliin onnistuukos turbonvaihto (helpin juttu imo tien päällä) tai renkaan vanteelle saanti käsivoimin niin ollaan kovin hiljaista. On siellä kyllä muutama ex eurooppalainenkin jotka samaa mieltä... ja yksi britti sanoi että yksikään jenkkirahtari ei pärjäisi euroopassa ammattitaidollaan...se kuulkaas otti heartlandissa syrämmestä. Varsinkin kun yksi jenkki sanoi kesän kokeilleen keskieuroopassa ajoa ja nosti vaan hattua skandinaaveille... Nooh meidän kotimaan kuskien ei kannata paljon kyllä tupesta pompata sen olen itsekkin tien päällä huomannut..välillä ollaan kiinni missä milloinkin. |
|
|
||||
|
||||
|
Mielenkiintoista! Ämöriikkalainen auto josta Jeremy piti. Jostain syystä auto näytti jotenkin tutulta... Hmm... No, täytyy sanoa että tällä kertaa Jeremyllä oli hyvä maku.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|