|
|
||||
|
||||
|
Classic Motor Show kuvat
Aivan upee ja mahtava näyttely sekä kattava harraste parkki
Kameran säädöissä himan häikkää,koittakaa kestää.. http://www.kuvia.1g.fi/kuvat/Tapahtu...orShow_08/?n=0 |
|
|
||||
|
||||
|
Hyviä kuvia jälleen kerran. Huomenna sitten itsekin paikan päälle kurkkimaan...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kuten myös
|
||||
|
||||
|
Jengiä tuli kuin esterin pers****** mutta hieno oli näyttely. Aivan satku varmasti jokaiselle edes jotakin!
parkkiksella tosiaan enemmän ehkä helmiä kuin sisällä
|
||||
|
||||
|
Pitäisköhän toi kilpi ruuvata jo kiinni
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
En tiiä mutta kuvat kaunistaa joka autoa... kuminaamasi väri on kyllä nappi valinta.
|
|
|
||||
|
||||
|
Showsta vielä että Taso oli sitä luokkaa että ACS voi mun kalenterissä olla joku romuatojen keräyspäivä tästä lähin...
Jopa HemiCudat ei olisi avonakaan olleet muuta kuin yksi monen muun kalliin joukossa... Siis täällä oli nyt kaikki mitä mun hullussa päässä pyörii... Erittäin komeat C2set vierekkäin.. onnea vaan foorumin pojille, Kinnusen Leksan työpalkaksi saatu RS, 540K Mersu joka edustaa omaa aikaansa,Chaplinin RR, 450 SEL 6.9 MBkin aivan samalla värisävyllä kuin Ronin leffassa ja Ne Alpinet.. joissa IMO on kaikkein hienoin kojetaulu kaikista autoa muutenkaan. väheksymättä. Jos paikalla olisi vielä ollut Ferrareiden koko kerma niin vaikeaa olisi miettiä ensi kerraksi parempaa..ja vaikeaa tästäkin tulee parantaa mutta Kyllä Laineen Ripa näytti mistä kana pissii. Tää taitaa olla ns AKK vs FHRA näyttelytilanne nyt... Ja ne krääsäkauppiaat onneksi oli vähissä sekä kaikenmaailman turhatuherot lasileuka "tuningpoikaystävineen" * Alanko kuullostaa vanhalta? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Et ala, mäkin alan olla samoilla linjoilla sun kanssa. Olitko muuten Mickey sunnuntaina Classic Motor Showssa? Taisin sut tunnistaa, vaikka en ole koskaan ennen koskaan ollut ennen nähnyt. Corvette Clubi takki päällä jossa luki Mika ********
|
||||
|
||||
|
kyllä bongasti oikein..paitsi takin..se ei ole Corvette kerhon takki vaan esikuva sille.
Kts mä käytin tuota takkia jo vuonna 1983 ja se päällä olin aikanaan aina CCFn miiteissä joten ilmeisesti värit on jäänyt jonkun mieleen kun lähes identtinen tuli kerhotakiksi. Mun on aito Varsity-jacket. Lambon ympärillä olin kahdesti ja sitten oli aivan pakko mennä kiusaamaan Alfa kerholaisia sen yhden helmiäsvärillä maalatun auton ympärille ja kun juttelin Lauri Tönin vastaavasta niin nää kysy onko se ollut suomen rekkarissa ja kellä se nykyään on... Sain aika kauan baitata ennenkuin niillä sytytti kuka Lauri TÖRNI..tai itseasiassa sanoin heille että tuskin sotilasarvonsa ja mannerheim ristinsä menettäynyt karkoitettu mies autoaan suomen kilpiin laittaa... Supinaa kyllä pojilla näytti olevan keskenään ihan samanlailla kun sulla kun nimen takissa luki.. *Toisen Corvette kerhon logon alla on muuten jalkapallo brodeerattuna.. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Mielestäni olisi kuitenkin järkevää että kyseinen näyttely järjestettäisiin vain joka toinen vuosi. Tässä muuten asiasta mitää tietämättömälle muutama kiva Porsche, kiva vanhempi valkoinen, veikeän oranssi tai punainen 911, lukiko siinä vielä Rally Sport vai oliko se Renn Sport, 944:n hiukan spoileria ja sellaista, mutta ne jotka autoja tuntee, tietää että aika nippu autoja on rivissä ![]() Näitä ei näe, tiedä sitten moniko asian ymmärsi, että ei varmasti toista vastaavaa tule enää nähtyä... ![]()
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|