FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C3 (vuosimallit 1968-1982)
User Name
Password

C3 (vuosimallit 1968-1982) Corvette C3 - "Shark Body"

Reply

Thread Tools
Old 09.05.2008, 23:18
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä

Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Automaagin / manuaalin starttien erot

Ihmettelyn aiheena tällä kertaa starttimoottori. Automaatin starttihan ei käy manuaalin kytkinkoppaan. Olisko tietoa saako automaagin startin "päätyä" modattua manuaaliin sopivaksi vai pitääkö auto muuttaa työntöstarttiseksi? Onneksi kotipiha on mäen päällä niin saa yksinkin auton käyntiin tarvittaessa...

Ajatus on siis se että näyttäisin automaatin startille hiukan kulmahiomakonetta jos sillä saisi startin sopimaan paikoilleen. En muuten laskenut startin kehän hampaitakaan, mutta muistelisin verranneeni automaatin vetolevyä ja tätä manuaalin vauhtipyörää keskenään ja olivat tismalleen samankokoiset.

Juu, juu, oikea ratkaisu olisi uusi startti, mutta nyt olisi tarkoitus tehdä budjettiversio. Rahat meinaavat muuten loppua kesken...

Ex 1999 FRC Z51, 6sp
Ex 2006 Coupe Z51, 6sp

Reply With Quote
Old 09.05.2008, 23:26
MikkoM's Avatar
MikkoM MikkoM is offline
Konkari

MikkoM on oikealla tiellä
Send a message via MSN to MikkoM
Mutta eiks noita startteja saa n.100¤ hintaan???
Kyllä ainakin päätyjä saa uusiakin... Mutta onko starteissa muuta eroa?
Old 09.05.2008, 23:33
Finnshark's Avatar
Nysvääjä

Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Quote:
Originally Posted by MikkoM
Mutta eiks noita startteja saa n.100¤ hintaan???
Kyllä ainakin päätyjä saa uusiakin... Mutta onko starteissa muuta eroa?

Saahan niitä noin 100¤:n hintaan. Mutta just nyt tuo 100¤ kuulostaa aika isolta rahalta... Jos sitä vaikka lakkaisi köyhtymästä jossain välissä...

Pelkkä päätykin kävisi jos sellaisen löytäisi.

Ex 1999 FRC Z51, 6sp
Ex 2006 Coupe Z51, 6sp

Reply With Quote
Old 09.05.2008, 23:33
ahne's Avatar
ahne ahne is offline
Aktivisti

ahne on oikealla tiellä
ahaa tätä oon kanssa pohdiskellu, mutta en ole päässyt sovittaaman vielä. ehkä huomenna..
Reply With Quote
Old 09.05.2008, 23:43
MikkoM's Avatar
MikkoM MikkoM is offline
Konkari

MikkoM on oikealla tiellä
Send a message via MSN to MikkoM
Quote:
Originally Posted by Finnshark
Käys kysäseen teidän nurkilla ihan jostain varaosa liikkeestä, vois löytyäkin ja autosähköliikkeestä luulis ainakin löytyvän.

Eli onko erona muu kun tuo kiinnitys?

Last edited by MikkoM : 10.05.2008 at 12:26.
Reply With Quote
Old 10.05.2008, 11:26
jaro55's Avatar
jaro55 jaro55 is offline
Aktivisti

jaro55 on oikealla tiellä
Jos tuo sun startti on vinolla kiinnityksellä niin voin ostaa pois...
Reply With Quote
Old 10.05.2008, 13:02
Mickey's Avatar
Mickey Mickey is offline
Karkotettu

Mickey on oikealla tiellä
Send a message via MSN to Mickey
Quote:
Saahan niitä noin 100€:n hintaan. Mutta just nyt tuo 100€ kuulostaa aika isolta rahalta... Jos sitä vaikka lakkaisi köyhtymästä jossain välissä...

Tervetuloa kerhoon..juuri tossa omia maksuja funstailin ja muija laitteli kauppalistaan että saan käydä kaupassa kun hän lähtee esteratsastuskisoihin.
Pärähdin sitten että ei mun rahoilla kaupassa käydä johon tää älypää totes että saithan sä eilen palkan ja siellä oli XXX egeä tilillä ennestään johon totesin että ynnääs XXX plus mun palkka niin ei vielä tule yhteen XXXX...mikä pitäisi olla olemassa ensi viikolla, kysyin että luuletkos että mä saan palkan ensi viikollakin?
Muija sitten nalkutti jotain tyhjästä jääkaapista johon totesin että ei kiinnosta..katos mä en kanna tota jääkappia mukanani tienpäällä... mulla on autossa paaljon pienempi eikä sielläkään ole kun yksi tai kaksi limpparipulloa.

Tästä vittuuntunena päätin että käyn hakemassa ilmasen pitsan naapurin karvakädeltä kävin ostaas olutta ja makkaraa ja lähen pomon mökille saunomaan.. ja Taksilla.
Näemmä naiset luulee että kun ne antaa pillua niin siitä pitää maksaa ?
*Priceless tiputtaa moiset ajatukset orrelta...
Reply With Quote
Old 10.05.2008, 20:03
Masa's Avatar
Masa Masa is offline
Corvetella since 1990

Masa on oikealla tiellä
Mun mielestä noita päätyjä saa erikseen , mutta mä ostaisin jostain rompetorilta käytetyn startin , niitä saa 20-30e....
Old 10.05.2008, 21:05
Finnshark's Avatar
Nysvääjä

Quote:
Originally Posted by Masa
Mun mielestä noita päätyjä saa erikseen , mutta mä ostaisin jostain rompetorilta käytetyn startin , niitä saa 20-30e....

Nyt pitää vain päästä rompetorille. No, parin viikon päästä viimeistään sellainenkin tuossa vieressä on...

Quote:
Originally Posted by jaro55
Jos tuo sun startti on vinolla kiinnityksellä niin voin ostaa pois...
Käsittääkseni tuo kiinnitys on vino, eli pultit eivät ole saman suuntaisella linjalla kuin vauhtipyörä. Olenko ymmärtänyt oikein vinon ja suoran eron? Jos löydän tilalle manuaalin startin niin tuon saat kyllä ostaa pois!

Ex 1999 FRC Z51, 6sp
Ex 2006 Coupe Z51, 6sp

Reply With Quote
Old 10.05.2008, 21:22
jaro55's Avatar
jaro55 jaro55 is offline
Aktivisti

jaro55 on oikealla tiellä
Quote:
Nyt pitää vain päästä rompetorille. No, parin viikon päästä viimeistään sellainenkin tuossa vieressä on...

Käsittääkseni tuo kiinnitys on vino, eli pultit eivät ole saman suuntaisella linjalla kuin vauhtipyörä. Olenko ymmärtänyt oikein vinon ja suoran eron? Jos löydän tilalle manuaalin startin niin tuon saat kyllä ostaa pois!

Hyvinkin noin menee kiinnitys ja jos minä tuolta amerikan sivuilta jotain ymmärsin niin nuo vetolevyjen koot ja startin kiinnitys menis näin...
Straight 153 - Staggered 168...
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules