|
|
||||
|
||||
|
Automaagin / manuaalin starttien erot
Ihmettelyn aiheena tällä kertaa starttimoottori. Automaatin starttihan ei käy manuaalin kytkinkoppaan. Olisko tietoa saako automaagin startin "päätyä" modattua manuaaliin sopivaksi vai pitääkö auto muuttaa työntöstarttiseksi? Onneksi kotipiha on mäen päällä niin saa yksinkin auton käyntiin tarvittaessa...
Ajatus on siis se että näyttäisin automaatin startille hiukan kulmahiomakonetta jos sillä saisi startin sopimaan paikoilleen. En muuten laskenut startin kehän hampaitakaan, mutta muistelisin verranneeni automaatin vetolevyä ja tätä manuaalin vauhtipyörää keskenään ja olivat tismalleen samankokoiset. Juu, juu, oikea ratkaisu olisi uusi startti, mutta nyt olisi tarkoitus tehdä budjettiversio. Rahat meinaavat muuten loppua kesken...
|
||||
|
||||
|
Mutta eiks noita startteja saa n.100¤ hintaan???
Kyllä ainakin päätyjä saa uusiakin... Mutta onko starteissa muuta eroa?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Saahan niitä noin 100¤:n hintaan. Mutta just nyt tuo 100¤ kuulostaa aika isolta rahalta... Jos sitä vaikka lakkaisi köyhtymästä jossain välissä... Pelkkä päätykin kävisi jos sellaisen löytäisi.
|
||||
|
||||
|
ahaa tätä oon kanssa pohdiskellu, mutta en ole päässyt sovittaaman vielä. ehkä huomenna..
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]() ![]() Eli onko erona muu kun tuo kiinnitys?
1985 Corvette Last edited by MikkoM : 10.05.2008 at 12:26. |
|
|
||||
|
||||
|
Jos tuo sun startti on vinolla kiinnityksellä niin voin ostaa pois...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tervetuloa kerhoon..juuri tossa omia maksuja funstailin ja muija laitteli kauppalistaan että saan käydä kaupassa kun hän lähtee esteratsastuskisoihin. Pärähdin sitten että ei mun rahoilla kaupassa käydä johon tää älypää totes että saithan sä eilen palkan ja siellä oli XXX egeä tilillä ennestään johon totesin että ynnääs XXX plus mun palkka niin ei vielä tule yhteen XXXX...mikä pitäisi olla olemassa ensi viikolla, kysyin että luuletkos että mä saan palkan ensi viikollakin? Muija sitten nalkutti jotain tyhjästä jääkaapista johon totesin että ei kiinnosta..katos mä en kanna tota jääkappia mukanani tienpäällä... mulla on autossa paaljon pienempi eikä sielläkään ole kun yksi tai kaksi limpparipulloa. Tästä vittuuntunena päätin että käyn hakemassa ilmasen pitsan naapurin karvakädeltä kävin ostaas olutta ja makkaraa ja lähen pomon mökille saunomaan.. ja Taksilla. Näemmä naiset luulee että kun ne antaa pillua niin siitä pitää maksaa ? *Priceless tiputtaa moiset ajatukset orrelta... |
|
|
||||
|
||||
|
Mun mielestä noita päätyjä saa erikseen , mutta mä ostaisin jostain rompetorilta käytetyn startin , niitä saa 20-30e....
|
||||
|
||||
|
Quote:
Nyt pitää vain päästä rompetorille. No, parin viikon päästä viimeistään sellainenkin tuossa vieressä on... Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hyvinkin noin menee kiinnitys ja jos minä tuolta amerikan sivuilta jotain ymmärsin niin nuo vetolevyjen koot ja startin kiinnitys menis näin... Straight 153 - Staggered 168... |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|