|
|
||||
|
||||
|
katsastus kokemus
Kävin juuri katsastamassa 87 corvetteni.Hyväksytty leima tuli mutta katsastaj huomautti väärän värisistä etuvilkuista.Ovat olleet valkoiset maahantuonnista alkaen, nyt ne pitäisi vaihtaa keltaisiin.Onko tosiaan näin?Eikö 20 aikaisempaa hyväksyntää paina missään.Korjaus määräyksestä tuli myös maininta uuteen rekisteriotteeseen.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Näinhän se on, jos katsuri sen pistää papereihin. Eihän se vaadi muuta kuin keltaiset polttimot (ainakin seuraavaan katsastukseen asti), ei tuollaisesta kannata alkaa kinaamaan.
Heaven wouldn't be so high I know
if the times gone by hadn't been so low
The best laid plans come apart at the seams
and shatter all my dreams
|
|
|
||||
|
||||
|
Taisit saada aika virkaintoisen kusipään katsastamaan sun vettes. Vastaavaa en ole koskaan kuullut että etuvilkusta joku katsastusmies alkais itkemään. Oon kyllä kuullut että hylsy on tullut väärän värisistä takavilkuista, mutta sekin oli sellainen tapaus että katsastaja valitti auton alkuperäisistä takavilkuista, ja tämä ihan tavallisessa Fiat Puntossa !
Nää tapaukset taitaa olla aika yksilölliä ja katsastuskonttorikohtaista, että missä tulee hylsy väärän värisestä pintamaalista ja missä menee nyrkin kokoinen reikä helmapellin alla katsastuksestä kiitoksella läpi Tästä tulikin mieleen omakohtainen tapaus, jossa eräskin pohjanmaalla Toyota ja Skoda -merkkisiä henkilöautoja maahan tuova autoliike menee katsastamaan pohjasta umpiruostuneen paskasaabin, niin voin lyödä vaikka miljoonasta vetoa että se ruosteläjä ajetaan katsastusasemalta jumalan varmasti katsastusleima papereissa !! Olen sellaisen ruosteromun itselleni painotuoreella leimalla ostanut kyseisestä kioskista, ja tyytyväinen olen ollut. Jopa niin tyytyväinen että meinasin lähteä käräjille mokomasta kusetuksesta. Että näinkin siis voi käydä jos ei pidä omia puolia ! |
|
|
||||
|
||||
|
Legendaarinen "oltava KELTAISET polttimot". Siis ei oranssit eikä valkoiset..
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|