|
|
||||
|
||||
tuli mieleen et kattooko ne muuta ku korin sarjanumeron katsastuksessa???ei ne ainakaan tullissa kattonu ku sen..etteivät kysele alustan yms.nroa..korin sarjanro laatta on kuskin puolela ikkuna pilarissa..alkaa olla katsastus täs kesä-heinäkuun taittees ajankohtanen..katsastus on sit eka tolle autolle suomessa![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Mulla kaipasivat runkopalkkiin meistettyä numerosarjaa. Kun ei löytynyt niin näyttivät paikan johon pitää itse meisteillä lyödä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Riittää sarjanro; mutta ei tuo ikkunan pielessä oleva-se täytyy olla meistettynä/ "vingulla" ajettu runkoon. Allekirjoittaneen pulkassa takarenkaan kaaren kohdalla rungossa ("vingulla",kelpaa katsastukseen)...
|
||||
|
||||
|
niin ja mikä katsastusasema on hyvä mihin kannattaa mennä helsinki-lahti akselilla?semmonen jotka tajuu corveteista eikä ole pilkun nuss...joita...
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ahaa!! Täytyykin vielä fundeerata kummalla tekisi... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Tuo "vingulla" teko tosi helppoa, ei tartte olan takaa lekalla huitoo niinkuin meistämällä...
|
||||
|
||||
|
Quote:
Turha toivo taitaa olla, jos haet sellaista asemaa joka 'tajuu' nimenomaan Corvetteista.. Melkein yhtä pilkunnussijoita ovat kaikki ladot.
|
||||
|
||||
|
Quote:
eikö noissa ole sit amerikassa tehty runkoon merkintöjä näkyvälle paikalle??ainaki rungossa oli bensatankin vieres ku oli kori irti..mut eihän ne näy ku kori on päällä..melkosta byrokratiaa..aivaan ku joku varastas rungon..heh heh |
|
|
||||
|
||||
|
Tänä vuonna tarkistivat ensimmäistä kerta mun autosta runkonumerot katsastuksessa, vissiin ne täsmäs.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eihän niitä amerikassa kiinnosta mikä runko siellä on kun ei ole sellaista verotusta mitä voisi kiertää osia vaihtelemalla... Suomessa auton identiteetti kulkee rungollisella autolla sen rungon mukana. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|