|
|
||||
|
||||
|
Ihmisiä on höynäytetty....
Ja mitäs mää olen toitottanut koko ajan noista nokipalloista...
Kyllä nyt kiisselipalmen kuskeilla on naama väärinpäin muustakin kun ajamisen ilosta... http://www.tekniikkatalous.fi/kommen...icle110016.ece |
|
|
||||
|
||||
|
Mickey>Ja mitäs mää olen toitottanut koko ajan noista nokipalloista...
Kyllä nyt kiisselipalmen kuskeilla on naama väärinpäin muustakin kun ajamisen ilosta... http://www.tekniikkatalous.fi/kommen...icle110016.ece Mitä mä olen toitottanut tosta höynäyttämisestä. Aina viisaampi ja vaikutusvaltaisempi kusettaa tyhmempää.
|
||||
|
||||
|
********..ja mää oon siinä ruokaketjussa ruohonjuuritasolla....
|
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä valtio tietää miten tavallista kansalaista saa kusetettua. Mitä hyötyä meillä on eduskunnasta tai EU parlamentista, jos siellä on idiootteja päättämässä meidän asioista. Muisaatko vielä kukaan sitä, miten suomen hallitus rummutti ja möi kansalaisille autoveromuutoksen sillä, että diesel on avain maailmanpelastukseen. Ja mitäs me sitten saatiin? Me saatiin sekä ruoan että raakaöljyn globaali hinnan nousu !!!!! Kiitti vitusti valtiovalta, taas meitä tyhmiä työnorjia on ohjattu aivan oikeaan suntaan
Eikä valtio tee mitään sen eteen, että se alentais dieselin veroa ! |
|
|
||||
|
||||
|
Kun kansa tarttuu aseisiin hallituskin miettii mistä puskasta rasahtaa se 0.308...
Ei hallitus ennen usko ennenkun on oma perse tulilinjalla ihan konkreettisesti. Kehtaavat vielä väittää että kipukynnystä ei ole saavutettu kun kulutus ei ole laskenut..ehkä se tästä ei enään pysty laskemaan kun kansan on töihinkin päästävä. Mä olen ainakin jo kipukynnykseni saavuttanut aikoja sitten ja yhden miehen protestia harrastanut pitkään. Ja teen nyt ja jatkossa kaikkeni että mun selästä valtio saa mahdollisimman vähän verorahoja. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Täällä on hyvä kirjoitus aiheeseen liittyen: http://www.taloussanomat.fi/liikenne.../200814526/139 Muualla euroopassa edes yritetään vastustaa kallista polttoainetta ja taistellaan veroalennusten puolesta, mutta mitä tekee suomalainen? No suomalainen tietenkin....ei tee mitään, vaan odottaa että JOKU MUU tekis asialle jotain, tai parhaassa tapauksessa suomalainen toivoo että suomen valtio viinipäissään alentais polttoaineveroa. Kun muualla euroopassa valta on kansalaisilla, täällä jumalan ja sivistyksen selän takana valta on pienellä eliitillä, joka tekee niinkuin niitä sattuu huvittamaan. Eli se pieni asia vaan meidät erottaa muusta euroopasta. Enkä usko että suomen hallituksella on hädän päivää, niinkauan kuin suomalainen elää herran pelossa eikä tee asialla mitään. |
|
|
||||
|
||||
|
Toi on aivan oikein...toivottavastio öljy-yhtiöt tajuavat myös että nyt on kipukynnys ylittynyt.
Ihme on jo suomessa tuollainen protesti totetuuu..täällä kun kaikki on sellaisia saa-tanan liberaaleja laamoja loppupeleissä. Kylmästi vaan vehkeet parkkin ja jos poliisit tulee hätistelemään niin nenä poskelle välittömästi vaan. Sitten se vekotin jää ainakin tientukkeeksi.... |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Heti kun meitä on muitakin kun kaksi....
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
= |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |