|
|
||||
|
||||
|
Ongelmia tulppien vaihdossa
C2:n sytytystulppien vaihto tyssäsi radiohäiriösuojapelteihin. Täytyykö pellit tosiaan ottaa pois ennen kuin pääsee vaihtamaan sytytystulppia? Ei ole ihan pikku juttu ottaa pellit pois, joten onkohan mitään muuta vaihtoehtoa?
Miten usein te vaihdatte sytytystulpat C2:iinne? Minä vaihdoin vuosi sitten, mutta kun viime talvena piti vähän väliä siirtää autoa hallissa, niin nytpä en meinaa enää saada autoa käyntiin. |
|
|
||||
|
||||
|
kokeilkaas jotain näppärämmän kokoisia työ kaluja kuin ristikko avainta ja monster luokan putki tonkeja
Eiku enhän mä ole edes nähny C2:sta jossa noi suojat olis kiinni niin paha on hyvi vinkkeikään heittää, mutta eiköhän Corvette63 ole kohta koneen ääressä taas, paitsi se taas ei ole ikinä vaihtanu niitä tulppia ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Kuulemma projektina heti kun ne 58sin takavalot on saatu vaihdettua.. Eikös niissä häiriösuoja pelliessä ole siipimutterit joiden avaaminen ei pitäisi olla mikään paha rasti. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Täällä taas! Ei mitään tietoa pelleistä, mulla tyssäs liian isoon puolaan joka ei mahdu sinne pellin alle ja sitten muutenkin puuttuviin osiin siinä sarjassa.. ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Elä kuisaa
|
||||
|
||||
|
Quote:
Enhän mie oikeasti ystävää |
|
|
||||
|
||||
|
Tulppien vaihto kun toi koko häiriönpoistosuojasarja on paikoillaan on tosi Vattumainen! Noi tulppienpäällä menevät suojat pitää toki poistaa ennen huoltotoimenpiteitä.
C63: UUtta updatea prozect58:sta? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei kait siinä muuta kun pellit eestä pois. Tai käyt happihyppelyllä isommalla tiellä. Annat karstoille kyytiä, ja itelles. |
|
|
||||
|
||||
|
[quote=Eikös niissä häiriösuoja pelliessä ole siipimutterit joiden avaaminen ei pitäisi olla mikään paha rasti.[/QUOTE]
Toista päivää niitä meni paikoilleen laitellessa, kun osa niistä on hyvinkin kinkkisissä paikoissa. Jotain joutui soveltamaankin, että saatiin ne paikoilleen, mutta iso työ se joka tapauksessa oli. Voisi auttaa, jos tekisi joitain lovia osaan pelleistä - siis sinne alle sellaisiin kohtiin, jotka eivät ole näkyvillä. Oiskohan sellainen sallittua? |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei ei ei ei. Ei missään tapauksessa. Kansainvälinen museoautotarkastajien keskusjärjestön sisäinentarkastusjaosto tarkkailee nimen omaa tälläisiä interwebnet keskusteluja. Epäilen että olet Sanna jo ns riskilistalla-se on vain ajan kysymys kun alkaa puskissa tapahtumaan kun tarkastajat sovittelevat valvontakameroita ja mikrofoneja jalustoille... ![]() Tässä kuvattuna yksi pahimmista, hollantilainen jackember von remmembau joka tavattiin itse teossa erään sharkkilaisen tallin nurkalla kun erehtynyt isoilla kirjaimilla täällä kysymään saako vaihtaa viritysmoottorin kornettiin ja mitähän se katsastus setä sitten sanoo Last edited by Pappatunturi : 15.06.2008 at 19:52. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|