#1
|
||||
|
||||
Takapyörän laakeri
Vaikuttaa siltä et se olis meikäläiselläkin ensimmäinen laakerin vaihto edes, vasemmassa takalaakerissa tuntui olevan reilusti välystä pystysuunnassa
Eli minkälainen mahtaa olla vaihtaa Hinta pyörii ilmeisesti siinä 160€ kieppeillä Kiittää hän
__________________
1985 Corvette |
#2
|
||||
|
||||
Re: Takapyörän laakeri
Quote:
Kannatta ostaa jostain erikoisliikkeestä mikä on keskittynyt laakereihin.... halvempaa ja parempaa laatua
__________________
Vain Fiktiolla voidaan kuvata todellisuutta
|
#3
|
||||
|
||||
Tossa on vain se juttu, et C4ssa se on koko pyörännapa
Tarvike huomattavasti halvempi(n.160$, ja alkup n.260$), mutta kannattaako kokeilla tarviketta ku kuullostaa et niitä menee ku leipää
__________________
1985 Corvette |
#4
|
||||
|
||||
Onko juzzilla jokin laakeriprojekti menossa?
__________________
can you count suckas? I say the future is ours, if you.. can count |
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Niin taisi olla Osaisko Juzzi kertoa hyviä vinkkejä
__________________
1985 Corvette |
#6
|
||||
|
||||
Itse en vain tietämättömänä tiennyt et C4 on josellaiset hankkinut alleen!
__________________
Vain Fiktiolla voidaan kuvata todellisuutta
|
#7
|
||||
|
||||
Pari kesää sitten maksoi AC Delcon laakerit 340€/kpl Finnvettessä..
Varmaan isonveden takaa saisi vähän edullisemmin.. Ei mikään paha ole vaihtaa, en edes ottanut vetaria irti.. Kunnon Torx avain tarvii vaan olla, kiinalaiset sanoo vaan naps kun niillä vääntää.. Kolme ruuvia takapuolelta, jarrut irti ja vetoakselin mutteri irti..
__________________
Corvette 2006 Convertible projekti, Corvette 1993 Convertible LT1, Corvette 1984 Coupe L83,
Corvette 1978 L-82 projekti, Corvette 1972 SBC Coupe, Corvette 1971 LS5 454 |
#8
|
||||
|
||||
Kävin vielä eilen illalla kaverin autosta koittamassa laakeria, ja hups saman verran oli väljää kun mullakin , ja hän on vaihtanut sen laakerin joku vuosi sitten Sano et etupää on vielä väljempi...
Taidan yrittää vielä siirtää tuota hommaa(vaikka eteen se tulee ennemmin tai myöhemmin)
__________________
1985 Corvette |
#9
|
||||
|
||||
Joo ei sitä väljän perusteella heti kannata olla euroja tuhlaamassa. Mullakin sanottiin katsastuksessa et kyl on väljää ja kyl pitäis vaihtaa tai kiristää...no tietenkään niitä ei voi kiristää, mut antoi sit mennä sillä kerral. Nyt pari kertaa on ollut katsastamassa kaveri joka on varmaan jenkkejä tai vettejä ennenkin nähnyt jolle sanoin heti välyksestä niin oli vaan et joo kyl hän sen tietää ettei olis edes niistä valittanutkaan et ihan normaalit on.
Jake sanoi et se mistä tietää et alkaako oikeesti olla löysät vai et niin esimerkiksi jos ajaa vaikka kiihdytyskaistan kurvissa ja niin kuuluuko ulinaa. Samoin jos ajaa motarilla ja mutkittelee niin ulinan pitäisi kyllä kuulua. ja silloin on vaihto edessä. Itsekkin ensi pelästysen jälkeen olenantanut asian olla enkä lähtenyt hosumaan vaikka tietenkin seuraan asiaa.
__________________
-1990 Bright Red Coupe |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Niin se Jake mullekin sano eilen et laajoissa kaarteissa pitää ääntä aluks, en oo vielä ääntä kuullu(onneks) Mullaki on jo pulssi vähän tasaantunut...
__________________
1985 Corvette |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|