|
|
||||
|
||||
|
Ohjaustehostimen sylinteri alkoi vuotamaan
Kesällä jo tiputteli, mutta nyt kun käytin autoa, niin seuraavana päivänä oli kunnon lammikko vuotanut sylinterin stefan kohdalta?
Onko paha rasti kotityökaluilla purkaa osa ja uusia tiivisteet. Jos kenelläkään on neuvoja ja kokemuksia niin kiiiitoooos! |
|
|
||||
|
||||
|
Vai pystyykö sitä itse edes itse korjaamaan, vai onko viisaampaa ostaa kokonaan uusi?
|
|
|
||||
|
||||
|
Vai pystyykö sitä itse edes itse korjaamaan, vai onko viisaampaa ostaa kokonaan uusi?
|
|
|
||||
|
||||
|
Osiahan saa varmaan kaikista corvetteosakaupoista eikä ole muistaakseni edes pahanhintainenkaan. Työohjeet ovat tuolla: http://www.corvettefaq.com/listing.asp?group=7
ja sieltä edelleen "Booster cylinder overhaul instructions". juha |
|
|
||||
|
||||
|
Halpa remontti ja järkyttävän helppo
|
||||
|
||||
|
"Halpa remontti ja järkyttävän helppo"
Oliko tuo vitsi? On mulla käsijarrukin korjattava ennen kevään katsastusta |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ei tod ja olen sentään 20v einkä nähnyt kouluja vaan itse oppinut... ehkä apua on olut 9 vuotta tehdyistä töistä turvesuolla |
|
|
||||
|
||||
|
Niiiin siis minä
|
||||
|
||||
|
Peruskorjasin ohjaustehostimen control valven viime kesänä, kun öljyä alkoi tippua runsaammin. Kyllä hommassa yksi kokonainen päivä vierähti. Suurin osa aikaa meni äheltäessä kiinni jumiutuneita osia irroittaessa ja oikeita työkaluja metsästäessä... Itse control valven remppa olikin suht helppo, tosin sekin piti tehdä kahteen kertaan. P-kele pikkuinen osa oli jäänyt yli ja huomasin sen vasta kun auto oli melkein kasassa taas. Eli huolellisuutta peliin, niin sylinterin peruskunnostus / tiivisteiden vaihto ei pitäisi olla ylitsepääsemätön.
|
|
|
||||
|
||||
|
Kumma juttu. Voiko se vuoto korjaantua itsestään, Tehostimessa on öljyä ja kun viikonloppuna laitoin taas koneen käyntiin ja toistakymmentä kertaa kääntelin rattia laidasta laitaan niin pisaraakaan ei tullut ulos mistään.
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|