|
|
||||
|
||||
|
Corvettejen koeajoa
Kävipä siten, että pakottivat miut tuolla miitissä ajamaan C1:stä ja C4:sta. Naama oli kuulemma yhtä hymyä C1:sen ratissa. Eihän se C1:sen ajo-ominaisuudet kovin kummoiset ole, mutta se fiilis. Siis jotain aivan käsittämättömän mahtavaa
C4:sella ajo-ominaisuudet olivatkin jo jotain ihan muuta kuin omassa C3:ssa. Siis huomattavasti mukavampi, pehmeämpi, kevyempi, vakaampi yms. En nyt ihan vielä rynnännyt kauppaa ostamaan C1:stä tai C4:sta, mutta ei se kaukanakaan ole. (alle 10 vuoden päässä) Ajelin siis ensimmäistä kertaa muulla kuin C3 Corvetella ja kokemukset olivat mukavia. Suuret kiitokset vaan ko. autojen omistajille. Onneksi eivät pakottaneet C6Z06:sen rattiin. Kuulemma jotkut pakotettiin. Kertokoot itse lisää, jos siltä tuntuu |
|
|
||||
|
||||
|
HYVÄ
Jopa late C4:ia saa "halvalla", joten hus-hus, kaupoille siitä Itse tyyppasin perus C6:n (URY-855) sunnuntaina Lahdessa; Kiitos Fast Motors Tehoa riitti omiksi tarpeiksi Vaikka C6:sta olenkin unelmoinut jo vuosia, niin yleiseseti ottaen sisustuksen tylsyys laittaa kyllä
|
||||
|
||||
|
Itse kokeilin mustaa autoa ja nyt minusta tuntuu että mustat autot on sittenkin nopeampia kun muun väriset.
Pakko saada itsellekin nyt samanlainen musta auto.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Aika harvassa jengissä voisi kuvitella pääsevänsä kokeilemaan sitä kovinta ja parasta... Hieno osoitus taas kerran sharkhengestä |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Jäljelle jää sitten joko '08 tai '09, joiden sisustaan GM oli jo älynnyt panostaa hiilikuitukonsolilla ja ylihintaisella nahkapaketilla.. Tai sitten vaan suoraan Caravaggioon yhteys ja sisusta sieltä.. valitsemisen varaa ainakin löytyy. ![]() ![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Quote:
Toi näyttää hyvältä - unelma elää jälleen
|
||||
|
||||
|
Quote:
Ajettiin sen verran varovasti ja hiljaa et uskalsi Reijo olla kyydissä.
|
|
|
||||
|
||||
|
Itse kanssa sharkkilaisten suosiollisella vaikutuksella päässyt testaamaan, vaikka mitä laitteita. Toi vette60:n vette60 on kyllä hieno, toivottavasti oma C1 o ens kesänä jo Ursulan Parkkiksella kanssa!
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Et sentään vielä liittynyt Fast motorsin jäseneksi, vai saitko luvan tyypätä heidän kalustoaan ihan ilmaiseksi. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|