FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C6 (vuosimallit 2005-2013)
User Name
Password

C6 (vuosimallit 2005-2013) Corvette C6 & Z06 & ZR1 tarinat

Reply

Thread Tools
Old 03.03.2004, 12:59
groovyjay's Avatar
groovyjay

Uusi LeMans blue avo.

Reply With Quote
Old 03.03.2004, 13:29
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä

Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Todella hieno väriyhdistelmä! Sopii miun silmään kuin nyrkki... Sopivilla väreillä auto on paljon paremman näköinen. Paras väri tähän mennessä julkaistuista kuvista!
Reply With Quote
Old 03.03.2004, 14:04
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
Originally Posted by Finnshark
Todella hieno väriyhdistelmä! Sopii miun silmään kuin nyrkki... Sopivilla väreillä auto on paljon paremman näköinen. Paras väri tähän mennessä julkaistuista kuvista!

vari on ok, peittaa auton huonot puolet hyvin!
Reply With Quote
Old 03.03.2004, 23:16
MikkoM's Avatar
MikkoM MikkoM is offline
Konkari

MikkoM on oikealla tiellä
Send a message via MSN to MikkoM
Mulle kyllä kelpais, ajaisin pois tieheni Ne kuukku lamput ´viel vähän harmittaa
Old 04.03.2004, 15:25
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
Originally Posted by MIKKOM
Mulle kyllä kelpais, ajaisin pois tieheni Ne kuukku lamput ´viel vähän harmittaa

Eniten mua harmittaa tossa C6:ssa, ett siin ei oo mitaan uutta, kaikki toi on nahty jo ennenkin!
Reply With Quote
Old 08.03.2004, 12:21
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina

Harri -76 on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Quote:

Eniten mua harmittaa tossa C6:ssa, ett siin ei oo mitaan uutta, kaikki toi on nahty jo ennenkin!

Se on kyl niin tosi
Reply With Quote
Old 10.03.2004, 19:37
Arto's Avatar
Arto Arto is offline
Vakiokävijä

Arto on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Finnshark

Tosin tuo on aikalailla tummempi väri kuin mitä LeMans Blueksi on mieltänyt aikaisemmin? (Vaikka onhan ollut paljon vaihtelevuutta LMB:ksi väitettyjen autojen välillä, kun katsoo vaikka CF.com:in kuvia...)
Reply With Quote
Old 10.03.2004, 19:42
Arto's Avatar
Arto Arto is offline
Vakiokävijä

Arto on oikealla tiellä
Quote:

Harmittava asia absolutely, mutta toisaalta lueattuani tähän asti ilmestyneet C6-artikkelit ja road testit ovat kyllä aika hyvin onnistuneet mut vakuuttamaan niiden tarpeellisuudesta, eli siitä että nyt vain oli "aika tehdä ne."

Joitakin syitä joita esitetty: Jenkkilässä kuulemma uusia säädöksiä jotka pakottavat valojen käytön valoisaankin aikaan, meillä tuttuun tapaan. Valot ovat myös aerodynamiikkan kannalta optimaalisempi ratkaisu, kuten myös painon (tosin eikös sähkömoottoreiden kuuluisi olla sutkot kevyet?)
Reply With Quote
Old 10.03.2004, 20:57
groovyjay's Avatar
groovyjay

Quote:
Originally Posted by Arto
Tosin tuo on aikalailla tummempi väri kuin mitä LeMans Blueksi on mieltänyt aikaisemmin? (Vaikka onhan ollut paljon vaihtelevuutta LMB:ksi väitettyjen autojen välillä, kun katsoo vaikka CF.com:in kuvia...)

Olen taysin samaa mielta, ikina en ole ennen noin tummaa LMB viela nahnyt!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules