|
|
||||
|
||||
|
Youtubevideot talteen MAC-koneelle
Onko joku helppo ja ilmainen tapa ladata youtubevideot kovalevylle.
Mulla on MAC-kone ja nettiselaimina on Firefox tai Safari. |
|
|
||||
|
||||
|
Kyllä http://www.downloadyoutubevideos.com/ on http://www.apple.com/downloads/macos...flvplayer.html
Varmaan on monia muitakin tapoja ja ehkä helpompiakin. |
|
|
||||
|
||||
|
Mulle tulee automatic Real playerin kautta. Kun toistaa sen kautta ruudun oikeasta yläkulmasta aukeaa uusi ikkuna "Download this video...."
|
||||
|
||||
|
Real Player mulla on.
Viittikkö kertoa kuinka mä toimin step by step, jotta onnistuu |
|
|
||||
|
||||
|
Real playerin asennuksessa valitsee sen oletusohjelmaksi jokaiselle videotallenteelle. Sitten kun youtuben videon avaa kuvan oikeaan yläreunaan
ilmestyy "download this video", klikkaus ja video tallentuu kovalevylle. HP:n koneella muistaakseni "ladatut tiedostot" --> "real player downloads". Ennen Real playerin asennusta tuo ei onnistunut, en tiedä onko se jotenkin windows riippuvainen ominaisuus? Mutta lataa viimeisin Real player versio (ilmainen) ja klikkaa se oletusohjelmaksi. Katsotaan miten käy...
|
||||
|
||||
|
Quote:
...ja conversio lisä .avi:ksi... Mutta enpä ole vielä ehtinyt tuota viimeisintä versiota kokeilemaan... täytyypä instaa heti kun himaan ehtii...
|
||||
|
||||
|
Mullontää: Downloadhelper for Firefox Sillä uutuubit putoo työpöydälle suoraan selaimesta.
Quicktimea auttamaan olen laittanut Flip4Macin ja Perianin. Pyörii suoraan QT:ssä niin AVIt kuin FLV:tkin (youtube-videot). Flip4Mac Perian Tosin, VLC mediaplayer vissiin toistaa noi semmosenaan? Mä vaan suosin QT:tä aina jos mahdollista. Muista ettei poikkeavia saa kiusata! ![]()
1970 Coupe LS5 *** 1991 Coupe L98 *** 1995 Mustang GT 5.0 Last edited by ToniH : 06.09.2008 at 01:20. |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|