|
|
||||
|
||||
|
Runnereiden hoonaus
Onko kellään kokemusta runnereiden hoonauksesta,mistä löytyisi laite
jolla kyseisen homman saisi tehtyä. |
|
|
||||
|
||||
|
Vakio runnereita on aika vaikea isontaa riittävästi materiaalin paksuudesta (tai paremminkin sen puutteesta) johtuen.
Itsekkään en hommaan lähtenyt, vaikka omaankin runkkarin rannenäppäryyttä. Yhden tiedän Jenkkilässä extrude-hoonauttaneensa runnerit, makso ohramallasta, mutta auttoi kuulemma pikkasen perstuntumalla. Kokeile dremelillä tms ite hoonata ja osta sitten uudet kun saat vanhat puhki. Osta suoraan uudet isommat runnerit: Sanoo kaveri jolla on itellä ylimääräiset AS&M runnerit myynnissä, ja potkii lehmää ojasta. No nuo mun ei kyl varmaan käy suoraan kuin 89-91 autoihin. Niin mulle tuli SR ja noi AS&M:t jäi tarpeettomiksi.
|
||||
|
||||
|
En tiedä onko "Vette87" sama kaveri, ko nimimerkillä varustetulla oli muistaakseni Edelbrockin hi-flowt jo pulkassa. Vahvistus tullee tai sitten
ei. |
|
|
||||
|
||||
|
Vakio runnereita ei kannata lähteä hoonaamaan, koska niissä ei ole materiaalipaksuutta riittävästi. Tiedän tapauksia, että kun niitä on irroitettu, niin on tapahtunut taittumisia (Heh: Liikaa voimaa/liimaa tiivisteissä).
|
||||
|
||||
|
Hooni
Hoonauslaite on Wurtin Flex-Hone löytyy muutaman millin toleransseilla.
Mulla on Edelbroc Hi-Flout joista hoonasin valujäljet pois, lähti helposti hoonin koko oli 40-43 mm. vette87 |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|