|
|
||||
|
||||
|
Ilmanvaihto sekoilee -90
Ropleemi on, että lämmönsäätö nappuloitten valot vilkkuu ajoittain, jolloin ilmastointi ei toimi, tulee kuumaa ja kylmää vuorottain sekä ruuvailee aivan omia säätöarvoja itsekseen !
Mistähän vois alkaa penkoa vikaa, olisko kellään tietoa ??
|
||||
|
||||
|
Automaattinen systeemi luultavasti kyseessä? Itellä oli tota vilkkumista yms. kiusaa sen ohjausyksikön kanssa jokunen vuosi sit, ja homma korjaantu operaatiolla pura-putsaa-kasaa. Siellä oli liitokset hapettunu oikein huolella.
|
||||
|
||||
|
Mulla oli ilmanvaihdon ohjausyksikkö hyppysissä viime talvena ja kaikki liittimet sekä tinaukset ym. oli todella hyvä kunnossa !
Olisko komponnetti vika ohjaimessa ? Jostain lueskelin, että lämmönsäädön läppä ( ohjaa kylmää / kuumaa ) jumitaa ja saisi aikaan saman ilmiön. Manuaali kehoittaa irroittamaan sulakkeen nro 1 ja 17 jos häiriö jatkuu ja se on auttanutkin, ilmastointi toimii ja sekoilu lakkaa vähäksi aikaa !?
|
||||
|
||||
|
En muista kirveelläkään saiko koodit ulos siitä ilman testerii, mut Jake Finnvetessä sai koodin ulos ilmastoinnistakin. Eli voi olla esimerkiksi liian alhainen "freoni" joka sit alkaa vilkuttaa. Mulla korjaantui täytöllä mut sit voi olla myös se "konsoli" osa rikki sitäkin testattiin mulla ensiksi....sekin paneeli maksaa ihan kivasti.
|
||||
|
||||
|
Ai niin siis ensimmäisenä kantsii ottaa akunkenkä irti ja nollata systeemi jos olis vain häiriö. Ja sit jos tulee uudestaan niin koittaa ottaa koodit ulos.
|
||||
|
||||
|
Akun kengän irroittamista ole kokeillut ja se auttaa vähäksi aikaa samoin kuin sulakkeiden irroittaminen !
Täytynee luettaa vikakoodit jos vaikka olis jotain taltioitunut !?
|
||||
|
||||
|
Onneksi ei ollut yhtään hämäävä nimimerkki, raavin jo päätäni missä välissä olen tuollaista mennyt kirjoittamaan..
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|