FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C1 (vuosimallit 1953-1962)
User Name
Password

C1 (vuosimallit 1953-1962) Corvette C1 - Solid Axle, Early Years

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 18.09.2008, 10:42
Phekko's Avatar
Phekko Phekko is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Jun 2007
Location: Espoo
Posts: 177
Phekko on oikealla tiellä
Kuumetta matkan jälkeen...

Tuli siellä Iislandiassa pyörähdettyä. Oli hemmetin hyvä reissu mutta hiukkasen otti pattiin kun joutui sarjaan, jossa oli autoja aina vuoteen 69 astikka. No eihän siinä mitään, kun osais ajaa niin olis parempi mut minäpoika ajattelin mennä siitä mistä aita on matalin ja samalla voisi jopa hiukkasen lelulaatikkoa komistaa. Nimittäin, vuoden 58 tai 59 Vettellähän pääsisi ihan eri sarjaan jo ja niissä pitäisi olla ihan kivasti potkua omaan aikakauteensa nähden. Lisäksi kun k.o. kiesi on aina lämmittänyt sydäntä niin mikäpä ettei, vai mitä olette mieltä?

Eli, onko C1-pulkasta kestävyysajoon ja jos ei ole niin miksei ole?

C2:n maavara oli hiukkasen niukka, mutta pienellä korotuksella ja pohjapanssarilla saa ihmeitä aikaiseksi.

Eikös nuo C1-laitteet 283-koneella antaneet jo kivasti tehoakin peliin, 327 vissiin tuli vasta 60-luvun puolella?
Reply With Quote
  #2  
Old 18.09.2008, 11:16
ZL1's Avatar
ZL1 ZL1 is offline
Konkari
 
Join Date: Jan 2004
Location: Finland, Espoo
Posts: 4,980
ZL1 on oikealla tiellä
-57 han keveytensä takia oli melkoinen raketti hyvällä optiomoottorilla
__________________
-73 ZL1 matalaviritteinen museovanhus
ET 11.14s / 201,23kmh
http://www.youtube.com/watch?v=FUejD8TqEjw
Stingray & Sea Ray
Reply With Quote
  #3  
Old 18.09.2008, 12:03
Phekko's Avatar
Phekko Phekko is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Jun 2007
Location: Espoo
Posts: 177
Phekko on oikealla tiellä
Ulkonäöllisesti vaan tuo tuplalamppuinen versio miellyttää meikäläisen silmää hirvittävän paljon enemmän.
Reply With Quote
  #4  
Old 18.09.2008, 12:32
KTM's Avatar
KTM KTM is offline
Jo vain vihertää!
 
Join Date: Jan 2004
Location: Pohjois-Pohjanmaa
Posts: 2,277
KTM on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by Phekko
Ulkonäöllisesti vaan tuo tuplalamppuinen versio miellyttää meikäläisen silmää hirvittävän paljon enemmän.

1962 tuli 327 kuvioihin.
__________________
  • Midyear keisari (2008->)
  • Oulun oraakkeli (2023->)
Reply With Quote
  #5  
Old 18.09.2008, 23:20
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Phekko
Ulkonäöllisesti vaan tuo tuplalamppuinen versio miellyttää meikäläisen silmää hirvittävän paljon enemmän.

Laitetaanko haku päälle?
Reply With Quote
  #6  
Old 19.09.2008, 11:04
Phekko's Avatar
Phekko Phekko is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Jun 2007
Location: Espoo
Posts: 177
Phekko on oikealla tiellä
Quote:
Originally Posted by groovyjay
Laitetaanko haku päälle?

Minkäs hintaisia hyvät yksilöt olisi? Sanotaan, että kyllähän se mieli tekis mutta kestääkö kukkaro...?
Reply With Quote
  #7  
Old 19.09.2008, 23:30
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari
 
Join Date: Aug 2004
Location:
Posts: 11,248
Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Phekko
Minkäs hintaisia hyvät yksilöt olisi? Sanotaan, että kyllähän se mieli tekis mutta kestääkö kukkaro...?

61-62=

25 000-130 000$ keskimäärin moottorista ja kunnosta riippuen. Kai ne "hyvät" autot on jotain n. 60k$ yleensä, ihan perus neekerimalleina.

58-60 on taas vähän kalliimpia. 40 000$-->

Corvette Forumilta ja Craigslistiltahan ne löydöt yleensä tekee.
__________________
-
Reply With Quote
  #8  
Old 20.09.2008, 10:12
Phekko's Avatar
Phekko Phekko is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Jun 2007
Location: Espoo
Posts: 177
Phekko on oikealla tiellä
Hmm... Ja siihen sitten tuonti ja tullit ja sensellaiset, eikös niin? Mitähän sellaisen tuonnista ja tulleista jne voi joutua makselemaan?
Reply With Quote
  #9  
Old 20.09.2008, 11:19
Corvette63's Avatar
Corvette63 Corvette63 is offline
Konkari
 
Join Date: Aug 2004
Location:
Posts: 11,248
Corvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkääCorvette63 tulee olemaan kuuluisa ennen pitkää
Quote:
Originally Posted by Phekko
Hmm... Ja siihen sitten tuonti ja tullit ja sensellaiset, eikös niin? Mitähän sellaisen tuonnista ja tulleista jne voi joutua makselemaan?

Tulleja 0%, koska auto on niin vanha. Veroja joku n. 30¤ ja rahti sitten joku 1500-2000$ Yhdysvalloista tänne.

Sitten sisämaan rahdit toki, jos auto on keskellä Pohjois-Amerikkaa.. Joku sanoi 1$/mile olis "noin" sisärahdin hinta, mutta enpäs sitten tiedä.
__________________
-
Reply With Quote
  #10  
Old 20.09.2008, 12:06
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Corvette63
Tulleja 0%, koska auto on niin vanha. Veroja joku n. 30¤ ja rahti sitten joku 1500-2000$ Yhdysvalloista tänne.

Sitten sisämaan rahdit toki, jos auto on keskellä Pohjois-Amerikkaa.. Joku sanoi 1$/mile olis "noin" sisärahdin hinta, mutta enpäs sitten tiedä.

Eikös siitä kuitenkin tullit joudu maksamaan (10% ostohinta+rahti+alv), mutta autoveron voi unohtaa, kun on vanha historiallinen veski?
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:05.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.