#1
|
||||
|
||||
Kuumetta matkan jälkeen...
Tuli siellä Iislandiassa pyörähdettyä. Oli hemmetin hyvä reissu mutta hiukkasen otti pattiin kun joutui sarjaan, jossa oli autoja aina vuoteen 69 astikka. No eihän siinä mitään, kun osais ajaa niin olis parempi mut minäpoika ajattelin mennä siitä mistä aita on matalin ja samalla voisi jopa hiukkasen lelulaatikkoa komistaa. Nimittäin, vuoden 58 tai 59 Vettellähän pääsisi ihan eri sarjaan jo ja niissä pitäisi olla ihan kivasti potkua omaan aikakauteensa nähden. Lisäksi kun k.o. kiesi on aina lämmittänyt sydäntä niin mikäpä ettei, vai mitä olette mieltä?
Eli, onko C1-pulkasta kestävyysajoon ja jos ei ole niin miksei ole? C2:n maavara oli hiukkasen niukka, mutta pienellä korotuksella ja pohjapanssarilla saa ihmeitä aikaiseksi. Eikös nuo C1-laitteet 283-koneella antaneet jo kivasti tehoakin peliin, 327 vissiin tuli vasta 60-luvun puolella? |
#2
|
||||
|
||||
-57 han keveytensä takia oli melkoinen raketti hyvällä optiomoottorilla
__________________
-73 ZL1 matalaviritteinen museovanhus ET 11.14s / 201,23kmh http://www.youtube.com/watch?v=FUejD8TqEjw Stingray & Sea Ray |
#3
|
||||
|
||||
Ulkonäöllisesti vaan tuo tuplalamppuinen versio miellyttää meikäläisen silmää hirvittävän paljon enemmän.
|
#4
|
||||
|
||||
Quote:
1962 tuli 327 kuvioihin.
__________________
|
#5
|
||||
|
||||
Quote:
Laitetaanko haku päälle? |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
Minkäs hintaisia hyvät yksilöt olisi? Sanotaan, että kyllähän se mieli tekis mutta kestääkö kukkaro...? |
#7
|
||||
|
||||
Quote:
61-62= 25 000-130 000$ keskimäärin moottorista ja kunnosta riippuen. Kai ne "hyvät" autot on jotain n. 60k$ yleensä, ihan perus neekerimalleina. 58-60 on taas vähän kalliimpia. 40 000$--> Corvette Forumilta ja Craigslistiltahan ne löydöt yleensä tekee.
__________________
- |
#8
|
||||
|
||||
Hmm... Ja siihen sitten tuonti ja tullit ja sensellaiset, eikös niin? Mitähän sellaisen tuonnista ja tulleista jne voi joutua makselemaan?
|
#9
|
||||
|
||||
Quote:
Tulleja 0%, koska auto on niin vanha. Veroja joku n. 30¤ ja rahti sitten joku 1500-2000$ Yhdysvalloista tänne. Sitten sisämaan rahdit toki, jos auto on keskellä Pohjois-Amerikkaa.. Joku sanoi 1$/mile olis "noin" sisärahdin hinta, mutta enpäs sitten tiedä.
__________________
- |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
Eikös siitä kuitenkin tullit joudu maksamaan (10% ostohinta+rahti+alv), mutta autoveron voi unohtaa, kun on vanha historiallinen veski? |
Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
Thread Tools | Search this Thread |
|
|
Sponsored Links | |||||
|