|
|
||||
|
||||
|
Trim & paint code
En löytänyt söörtsillä niin täräytetään uutta tredii... onks näille jotain selkeää tulkintaohjetta, yllättäen kiinnostaa 1975:n koodit.
|
||||
|
||||
|
Kiitoksia... mut tulikin propleemaa. Minusta mun kuskin oven lapussa lukee Trim I42 74L Paint. Tuon taulukon mukaan kait siis sisusta olis Saddle Leather eli 142 ja taas ulkoväri olis 74 eli tummanpunainen. Mitä se L siinä perässä tarkoittaa?
Autohan on Silver/Silver, tulkkasinko taulukot oikein? Sisusta on kauttaaltaan hopea, joten hankala uskoa sisustan maalausta ja niin massiivista osien vaihtoa. Ulkopuolen maalauksen saattaisin uskoa, mutta se tummanpunainen täytyis jostain rapsutella esiin. Lisäks kun lohkon suffix codet täsmää myös... paljastuu että on matching numbers 205 hp. L-82 4-vaihteisella manuaalilla ja ikkunassa on NCRS tarra, niin onkos tuo värin tulkinta mulla nyt oikein Tosin tarrojahan saa kait.
|
||||
|
||||
|
Trim 142 on Silver/leather, eli juuri niinkuin pitääkin autossasi olla!
Paint 74 viittaisi Dark Red maaliin, mutta siitä ei tietoa mistä "L" tulee. Hienoa että lohkon koodit täsmäävät! Juuri niinkuin pitikin myyjän mukaan!
|
||||
|
||||
|
Jepulis eli mylly+kori ok, valmistenumerot mätsää. Mutta tuo NCRS tarra on varmaan hankittu jostain Tiimarista (vai saako sen pitää jos auto maalataan ulkoa?) Auton orkkis värin on selkeästi ollut kilven ilmoittama 74 eli Dark Red. Useista vaikeasti maalattavista paikoista löytyy tummaa punaista ja totesin itse saman rapsuttamalla varovasti yhden hopeakohdan auki. Lisäksi on vaihdettu kannet ja ilmanputsari, muuten näyttää edelleen NCRS matching kelpoiselta.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eiköhän sellaisen jäsentarran saa, jos liityy vaan clubiin.
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|