| Matkakertomukset Kertomuksia, sattumuksia ja paikkoja matkoilta tai kyselyitä matkapaikoista autoharrastajan näkökulmasta. |
| View Poll Results: Oletko käynyt Corvette Museossa Bowling Greenissä? | |||
| Olen käynyt Corvette Museossa |
|
16 | 17.98% |
| En ole käynyt Corvette Museossa |
|
73 | 82.02% |
| Voters: 89. You may not vote on this poll | |||
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||
|
||||
|
Monikö käynyt Bowling Greenissä?
Tuli tuosta pyhiinvaellusketjusta mieleen, että monko foorumin käyttäjä on käynyt Bowling Greenissä Kentuckyssä Corvette-museossa tai jopa tehtaalla?
Itse tuli siellä käytyä esihistoriallisella 1900-luvulla vuonna 1996 ja tuli moisesta reissusta tehtyä sen ajan tyylinen nettisivukin, joka taisi olla yksi ensimmäisistä tuolloin... ainakaan en muita tuohon aikaan juuri löytänyt. Siellä ottamani kuvatkin julkaistiin aikoinaan jopa Australialaisen Corvette-kerhon lehdessä. Se on muuten yhä netissä... www.iki.fi/ata/corvette.html osoitteen takana. Olin itse tuolloin töissä USA:ssa Dallasin seudulla josta oli aika pitkä matka ajaa Kentuckyyn, mutta ihan hieno museohan siellä oli. |
|
|
||||
|
||||
|
2001 tuli piipahdettua heti oman Corveten oston jälkeen. Se oli puhdas sattuma, kun satuin olemaan ohimenomatkalla ja tuli nuo museon kyltit niin pitihän sitä pysähtyä. Tuolloin en sen enempää ollut tietoinen kyseisestä paikasta.
Sikäli oli henkeäsalpaavaa käydä tutustumassa kyseiseen paikkaan, kun ei oltu minuakaan silloin vielä iällä pilattu. Nuorena Jaksoi!
|
||||
|
||||
|
Lisäsi pollin tähän keskusteluun!
En ole vielä niiden onnellisten joukossa jotka Corvette Museossa ovat päässeet käymään, mutta kyllä minä sinne vielä joskus menen vierailulle! Kiitos tuosta linkistä ata! Muistan joskus nähneeni nuo kuvat!
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
kovasti on jengiä ko ei ole pyhätössä piipahtanu, en itsekkään
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
En mäkään käynyt, mutta täytyy kait siellä joskus piipahtaa.
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eikös nuo olleet Veekasissakin? Vai muistankohan ihan väärin? ![]()
|
||||
|
||||
|
Menossa ollaan, mutta kun tietäis et millon. Aina kun suunnittelee matkaa siihen suuntaan niin sitten tuleekin taas joku muu juttu eteen ja taas lykätään vuodella reissua.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |