|
|
||||
|
||||
|
Mitä liimaa..
kannattais käyttää koriosien kiinniliimaamisessa. Jake kans keskusteltiin taannoin ja pitää kuulemma olla kovaa. Sen pitäs olla myös melko paksua jotta kaikki suuret raot sais täytettyä. Lasikuituliikkeet tarjoavat fillereitä, eli mun käsittääkseni pelkkää pakkelia.. Mahtaakohan sillä saada hyvää tartuntaa..
|
|
|
||||
|
||||
|
Itse olen myös kiinnostunut kuulemaan tähän vastauksia! Ei ole vielä tullut liimojen kanssa pelleiltyä, mutta kohta pelleillään oikein kunnolla!
|
|
|
||||
|
||||
|
Mitä jos soittaisi suomalaiseen venetehtaaseen esim. BELLA
ja kysyisi josko ne käyttää liimaa joissakin elementeissä. tuskin kaikkea laminoidaan ?? Luulisi että suomalainen vene tehdään aika laadulkkaista aineista ja vene joutuu muutenkin aika koville aallokossa. |
|
|
||||
|
||||
|
Sikaflexiltähän löytyy laaja valikoima, ja aika kovaan jämähtää, täyttää isojakin koloja..
|
||||
|
||||
|
Sika kyllä liimaa melkein mitä vaan mutta se sit kans pysyy (ainakin se perus sika
|
|
|
||||
|
||||
|
Tästä on varmaan yhtä monta mielipidettä kuin tekijääkin. Tuo sika varmasti pysyy, mutta ei ole ihan jäykkä. Jaken mukaan esim keulan kiinnitys pitää olla ehdottoman jäykkä(niinkuin alunperin tehtaalta lähtiessään)..
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
totta turiset |
|
|
||||
|
||||
|
Eikö Finnvetteltä sitten sais tilattua sopivaa mömmöä?
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
mites ihan se korikitti mil ne liimaa noita uusien autojenkin peltejä sitä tuubi kamaa
|
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|