|
|
||||
|
||||
|
hiilikuituekspertti hakusessa
Tämä on autoharrastajasivustojen parhaimistoa, siis sisältöltään ja jäsenistöltään, joten kyselen apua Teiltä.
Olen etsimässä ammattilaista, joka pinnoittaa hiilarilla sisustan osia. Kyse on ihan esteettisestä toimesta, mutta liimattavien dash trim -leikkeleiden taso ei vain kelpaa autooni (yep, olen nipo). Jälki on oltava OEM tai >OEM. Löytyykö Suomesta vai joudunko ottamaan yhteyttä Saksaan (carbon factory de) tai Japaniin (Robson Design). |
|
|
||||
|
||||
|
Tekeekö tota kukaan suomessa?
![]() Jenkeissä hyvin suosittua ja jälki on siistiä. mm uudessa ZR1:ssa käytetään samaa metodia sisustan osien kanssa. |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eiks tosta joku täsmäkäsi vois ottaa bisneksen ? Luulis oleman kysyntää tuuninki/mp osatossa |
|
|
||||
|
||||
|
http://www.signature.fi/ Kyseinen hemmo on tehnyt itselleen mm. kilpapyöränrungon. Tekijä taisi kyllä valitella että keskieuroopan kilpapyöräilijät pitävät kiireisenä erilaisten osiensa kanssa ettei jokaiselle halukkaalle kerkeä mitenkään tekemään. Ja sitä hintaa en uskalla edes arvailla.
|
|
|
||||
|
||||
|
Luulisi ettei kauheasti pyörämiestä motivoi kun kyseessä on vain ulkonäkö eikä funktionaalisuus ja keveys. Menee ikäänkuin taidot hukkaan. Tietysti rahahan sen viimekädessä ratkaisee.
|
||||
|
||||
|
Kiitti infosta. Tuon Pyöräheebon olenkin jo löytänyt, mutta nyt oon kiinnostunut viimeisen päälle huolitellusta ulkonäöstä ja sopivuudesta.
Kiitos! |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eli jos, et kaipaa sitä viimeistä lujuutta ja keveyttä, sanoisin, että toi yllämainittu prosessi toimii kaikista parhaiten ja on halvin vaihtoehto. Käytät JO olemassa olevia osia joiden sopivuus on taattu. Tossa erään C3 Corvetten peilit: ![]() ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|