FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > Yleistä keskustelua
User Name
Password

Yleistä keskustelua Kaikki harrastukseen yleisesti liittyvät löpinät tänne.

Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 04.03.2004, 18:46
KiRu's Avatar
KiRu KiRu is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Feb 2004
Location: Turku
Posts: 307
KiRu on oikealla tiellä
GIS 4

Tossa tuli katottua taas vähän tuota GIS 4:sta ajankuluksi..Jos ette oo kattoneet getaway in stockholm 4, niin kattokaa eace:
Avoista kun tykkään niin se on aina kiva nähdä (C5) avo "tositoimissa"
ja tekstien mukaan "miss corvette" puikoissa...
IHAN OIKEESTI kattokaa ja lukekaa varoitustekstit -- ettei tule mieleen ite yrittää, ja kattokaa bonus clipsit kans, niissä on kans hyvä meininki :yikes:
Reply With Quote
  #2  
Old 05.03.2004, 07:55
Arto's Avatar
Arto Arto is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Nov 2003
Location: Ulkomailla
Posts: 118
Arto on oikealla tiellä
Re: GIS 4

Quote:
Originally Posted by KiRu
Tossa tuli katottua taas vähän tuota GIS 4:sta ajankuluksi..Jos ette oo kattoneet getaway in stockholm 4, niin kattokaa eace:

Jep, ko. leffassa on tosiaan blondi C5:n ratissa

Toinen leffa joka on katsomisen arvoinen on Mischief 3000. Katsoin sen itse joitain päiviä sitten groovyjayn suosittamana :yes:
Reply With Quote
  #3  
Old 05.03.2004, 12:14
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina
 
Join Date: Feb 2004
Location: Mikkelissä taas
Posts: 2,305
Harri -76 on oikealla tiellä
Mist noit leffoi kannattaa hommata
Reply With Quote
  #4  
Old 05.03.2004, 12:36
KiRu's Avatar
KiRu KiRu is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Feb 2004
Location: Turku
Posts: 307
KiRu on oikealla tiellä
kröhom... tuotatuota.. koska tämä on julkinen foorumi niin suosittelen laillista kanavaa hankkia noita mutta esim. tuo GIS4 on mahdollista imuttaa netistä, 2CD:tä yli 700 000 KB kipale -- huom. isot pojat on kertoneet mä en tiedä laittomuuksista mitään saatika omista mitään netistä imutettua siis jos jollakin viranomaisinstituution edustajalla on aikaa näitä viestejä koukkia... niin ei kandee multa kysellä, en tiedä.
http://www.getawayinstockholm.com/main.html tuolta voi loudata ainakin "teaser":in
Reply With Quote
  #5  
Old 05.03.2004, 13:18
Harri -76's Avatar
Harri -76 Harri -76 is offline
Laiska viimeaikoina
 
Join Date: Feb 2004
Location: Mikkelissä taas
Posts: 2,305
Harri -76 on oikealla tiellä
Meinasin ihan laillista kamaa hommata ja milellään jos vain olis mahdollista niin Suomesta!!!
Reply With Quote
  #6  
Old 05.03.2004, 13:33
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Re: GIS 4

Quote:
Originally Posted by KiRu
Tossa tuli katottua taas vähän tuota GIS 4:sta ajankuluksi..Jos ette oo kattoneet getaway in stockholm 4, niin kattokaa eace:
Avoista kun tykkään niin se on aina kiva nähdä (C5) avo "tositoimissa"
ja tekstien mukaan "miss corvette" puikoissa...
IHAN OIKEESTI kattokaa ja lukekaa varoitustekstit -- ettei tule mieleen ite yrittää, ja kattokaa bonus clipsit kans, niissä on kans hyvä meininki :yikes:

GIS 2:n jalkeen mun mielesta noi on tuntunut aika kesyilta, Cossu ja Supra veti mun mielesta sikana paremmin kuin toi Vette tai NSX. Ekassa 911 meni myos ihan kiitettavasti. Kivoja patkia kaikki kuitenkin, en lahtis itse vaan kokeilemaan.
Reply With Quote
  #7  
Old 05.03.2004, 13:34
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by Harri -76
Mist noit leffoi kannattaa hommata

GIS - elokuvat kannattaa tilata suoraan netista, niiden omilta sivuilta. Tulee katevasti ja nopeasti postissa ilman mitaan hirveita amerikan maksuja.
Reply With Quote
  #8  
Old 05.03.2004, 13:42
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by KiRu
kröhom... tuotatuota.. koska tämä on julkinen foorumi niin suosittelen laillista kanavaa hankkia noita mutta esim. tuo GIS4 on mahdollista imuttaa netistä, 2CD:tä yli 700 000 KB kipale -- huom. isot pojat on kertoneet mä en tiedä laittomuuksista mitään saatika omista mitään netistä imutettua siis jos jollakin viranomaisinstituution edustajalla on aikaa näitä viestejä koukkia... niin ei kandee multa kysellä, en tiedä.
http://www.getawayinstockholm.com/main.html tuolta voi loudata ainakin "teaser":in

Joo, isot pojat mullekin on joskus kertonut, tykkaan vaan hyvasta kuvasta ja DVD valikoista sen verran, etta tilasin noi alkuperaiset patkat. Yks kiva patka, mika on kaikkien GIS leffojen esi isa on Rendezvous, jostain 70-luvulta, missa kundi vetaa pariisin lapi ihan kipeesti!

Tasta Ruotsalaisesta firmasta on tullut tilattua aika paljona leffoja ja levyja, joten se ainakin toimii:

http://www.cdon.com/main.phtml?navro...ed_flik=movies
Reply With Quote
  #9  
Old 05.03.2004, 14:34
KiRu's Avatar
KiRu KiRu is offline
Vakiokävijä
 
Join Date: Feb 2004
Location: Turku
Posts: 307
KiRu on oikealla tiellä
jep, mulla on kans GIS 1-4, mut keltainen avo corvette on kiva. Onne muutkin nsx:ät ym kivoja kans... mut... ja veneetkin on kivoja...
Älkää kuitenkaan ajako noin, muutakuin suljetulla alueella! Ja Oikeesti tälläkertaa.
Samaiset isot pojat on sanonu ettei ole kauhean nopea tapa tökkiä uutta pykälää vasta kun rajoittaja on hakannu hetken aikaa..(= miss corvetten tapa) no enpä taitais raskita laulattaa tota C5:sta noin niiku ne esim. niissä bonus klipseissä laulattaa, joten mä en varmaan tarttiskaan rajoittajaa vaikkakin sellainen onkin omassakin C2:sessa.. taisin laittaa sen 6200:taan.. ei oo tullu vielä vastaan, muutaku tuossa viereisellä penkillä useimmiten olevan ajotietokoneen "rajoittaja" (se on jossain 4000 kierrosta tai 70 miles/hour paikkeilla.. )
Reply With Quote
  #10  
Old 05.03.2004, 16:21
groovyjay's Avatar
groovyjay
 
Posts: n/a
Quote:
Originally Posted by KiRu
jep, mulla on kans GIS 1-4, mut keltainen avo corvette on kiva. Onne muutkin nsx:ät ym kivoja kans... mut... ja veneetkin on kivoja...
Älkää kuitenkaan ajako noin, muutakuin suljetulla alueella! Ja Oikeesti tälläkertaa.
Samaiset isot pojat on sanonu ettei ole kauhean nopea tapa tökkiä uutta pykälää vasta kun rajoittaja on hakannu hetken aikaa..(= miss corvetten tapa) no enpä taitais raskita laulattaa tota C5:sta noin niiku ne esim. niissä bonus klipseissä laulattaa, joten mä en varmaan tarttiskaan rajoittajaa vaikkakin sellainen onkin omassakin C2:sessa.. taisin laittaa sen 6200:taan.. ei oo tullu vielä vastaan, muutaku tuossa viereisellä penkillä useimmiten olevan ajotietokoneen "rajoittaja" (se on jossain 4000 kierrosta tai 70 miles/hour paikkeilla.. )

Monella taitaa olla samanlainen rajoittaja!
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 11:35.

Sponsored Links
 
 




Powered by vBulletin. Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2001-2018 FinnShark.com. All rights reserved.