|
|
||||
|
||||
|
Ford osaa Corvetteen - meninkö liian pitkälle?
Mun 75:n tais olla maailman ainoa RPO-XXX "front courtesy light delete" auto, eli edessä ei ole jalkatilassa ollenkaan valoja. Joku on keventänyt autoa oikeassa kohdassa
Orkkis valot ei valaise mun mielestä erityisen hyvin, enkä lähtenyt pelkkiä valoja tilaamaan. Kävin Fordilla kaverin kanssa ja huomasin erään Henryn mallin sivuvilkkujen olevan ideaalin näköiset omaan autoon, jalkatilan valoiksi! Ostin pari ja asensin eilen. Ei varmaan taas ihan kaikkien mieleen, mutta nyt ainakin toimivat, eikä mun mielestä näytä yhtään pahalta, päinvastoin. Tuli muutenkin touhuttua auton kimpussa koko viikonloppu, startti sanoi itsensä irti viikko sitten, kun räjäytin auton käyntiin. Joten hain autoon uuden (ei tehdas hajoitettu) startin ja samalla uuden akun. Nyt taas pelaa hienosti. Kesä ei voi tulla liian aikaisin tänä vuonna! Jesh taas vaan kaikille! |
|
|
||||
|
||||
|
mun mielipide on et ei sillä valmistajalla niin väliä kunhan toimii on siisti ja parempi kun alkuperäinen
niin eli täältä ei ainakaan vielä teilata |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
Eihän tuo nyt huonolta näytä... Ja aika friikki on se joka hokaa FoMoCo tekstit noista linsseistä.
Muuten, lukeehan mullakin turvavöissä FoMoCo, vaikka sopivatkin sisustuksen väriin kuin alkuperäiset! |
|
|
||||
|
||||
|
Hyvinhän nuo tuohon istuu.
Mä vaihdoin jalkatilavalojen polttimoiden tilalle vähän tehokkaammat oranssit vilkunpolttimot, jotka on samanlaisella kannalla varustettu. Kupu on isompi joten joutuu hieman kikkailemaan asennusvaiheessa. Nyt valaisee hienosti |
|
|
||||
|
||||
|
Pääasia että valoa riittää ja näyttäs istuvan kun nenä päähän...Oikein siistit!
|
|
|
||||
|
||||
|
Se ja sama mistä valo kotosin. Ite olen samoilla linjoilla, ei sen niin väliä mistä kotosin kun pelaa ja on siisti. Minä olisin ehkä laittanut lampun tuohon ovaalin ritilän keskelle. Muoto ois napannu ehkä paremmin mun silmään.
|
|
|
||||
|
||||
|
Dear GJ,
Tärkeintä on, että olet itse tyytyväinen ratkaisuusi ja kykenet jatkamaan elämääsi päätöksesi tuoman lopputuloksen kanssa. Itse pidän ratkaisustasi! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|