FinnShark
Home Forums Gallery Links Events Members Search Today's Posts Mark Forums Read Register
Go Back   FinnShark > Finnish Section > C3 (vuosimallit 1968-1982)
User Name
Password

C3 (vuosimallit 1968-1982) Corvette C3 - "Shark Body"

Reply

Thread Tools
Old 28.02.2005, 11:22
groovyjay's Avatar
groovyjay

Ford osaa Corvetteen - meninkö liian pitkälle?

Mun 75:n tais olla maailman ainoa RPO-XXX "front courtesy light delete" auto, eli edessä ei ole jalkatilassa ollenkaan valoja. Joku on keventänyt autoa oikeassa kohdassa . No kun kaikki maailman sähköbugit on nyt saatu autosta manattua veks, ajattelin laittaa myös jalkatilan valot futaamaan.

Orkkis valot ei valaise mun mielestä erityisen hyvin, enkä lähtenyt pelkkiä valoja tilaamaan. Kävin Fordilla kaverin kanssa ja huomasin erään Henryn mallin sivuvilkkujen olevan ideaalin näköiset omaan autoon, jalkatilan valoiksi!

Ostin pari ja asensin eilen. Ei varmaan taas ihan kaikkien mieleen, mutta nyt ainakin toimivat, eikä mun mielestä näytä yhtään pahalta, päinvastoin.

Tuli muutenkin touhuttua auton kimpussa koko viikonloppu, startti sanoi itsensä irti viikko sitten, kun räjäytin auton käyntiin. Joten hain autoon uuden (ei tehdas hajoitettu) startin ja samalla uuden akun. Nyt taas pelaa hienosti. Kesä ei voi tulla liian aikaisin tänä vuonna!

Jesh taas vaan kaikille!
Reply With Quote
Old 28.02.2005, 11:28
coupe74's Avatar
coupe74 coupe74 is offline
Kielletään kaikki!

coupe74 on oikealla tiellä
mun mielipide on et ei sillä valmistajalla niin väliä kunhan toimii on siisti ja parempi kun alkuperäinen

niin eli täältä ei ainakaan vielä teilata
Reply With Quote
Old 28.02.2005, 11:55
MikkoM's Avatar
MikkoM MikkoM is offline
Konkari

MikkoM on oikealla tiellä
Send a message via MSN to MikkoM
No eiköhän tuo ole vielä ihan suotavaa
Old 28.02.2005, 12:31
Finnshark's Avatar
Finnshark Finnshark is offline
Nysvääjä

Finnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond reputeFinnshark has a reputation beyond repute
Eihän tuo nyt huonolta näytä... Ja aika friikki on se joka hokaa FoMoCo tekstit noista linsseistä.

Muuten, lukeehan mullakin turvavöissä FoMoCo, vaikka sopivatkin sisustuksen väriin kuin alkuperäiset!
Reply With Quote
Old 28.02.2005, 12:39
WBBC's Avatar
WBBC WBBC is offline
Konkari

WBBC on oikealla tiellä
Hyvinhän nuo tuohon istuu.

Mä vaihdoin jalkatilavalojen polttimoiden tilalle vähän tehokkaammat oranssit vilkunpolttimot, jotka on samanlaisella kannalla varustettu. Kupu on isompi joten joutuu hieman kikkailemaan asennusvaiheessa.

Nyt valaisee hienosti
Reply With Quote
Old 28.02.2005, 12:45
Fangio13's Avatar
Fangio13 Fangio13 is offline
Kohta tää lähtee lapasest

Fangio13 on oikealla tiellä
Pääasia että valoa riittää ja näyttäs istuvan kun nenä päähän...Oikein siistit!
Reply With Quote
Old 01.03.2005, 06:24
zz-2's Avatar
zz-2 zz-2 is offline
Kotikommunisti

zz-2 voi vain toivoa parantuvansa pahoista tavoistaan
Se ja sama mistä valo kotosin. Ite olen samoilla linjoilla, ei sen niin väliä mistä kotosin kun pelaa ja on siisti. Minä olisin ehkä laittanut lampun tuohon ovaalin ritilän keskelle. Muoto ois napannu ehkä paremmin mun silmään. Tai jemmannu sen kokonaan jonnekin mistä vaan valo näkyy.
Reply With Quote
Old 01.03.2005, 08:44
Sway-bar's Avatar
Sway-bar Sway-bar is offline
Vakiokävijä

Sway-bar on oikealla tiellä
Dear GJ,

Tärkeintä on, että olet itse tyytyväinen ratkaisuusi ja kykenet jatkamaan elämääsi päätöksesi tuoman lopputuloksen kanssa. Itse pidän ratkaisustasi!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests)
Thread Tools

Posting Rules