|
|
||||
|
||||
|
Sivuikkunoiden laahaimet
Morjensta
Taas loppuu järki... Ovissa on laahaimet sivuikkunoita varten, siis 2kpl / puoli. Ja tarkoitan nyt allaolevasta linkistä löytyviä osia. http://www.ecklers.com/product.asp?p...1&dept_id=1673 Nämä lienevät kaikki samanlaisia. Silti, ainakin mulla, taaemman laahaimen kiinnitysreikä ovipellissä ei ole kohtisuora lasiin nähden, kuten etummainen. Jos samaan uraan tulee laahaimen kiinnitysruuvi ja siinä oleva pelti nökeli, niin laahainhan nojaa lasiin vain toisella kulmallaan.... Onkos jollakulla heittää vaikka kuvaa tosta kohdasta kun ovi on kasassa ja laahaimet paikoillaa? Olenkos mä nyt vaan jotenkin niin pulloper*e T: Janne M. |
|
|
||||
|
||||
|
Eivät ole samanlaiset, ainakaan tuossa omassani.
Tuossa omassani on taaemmassa rattlerin levyssä ohut tappi joka mahdollistaa kallistuman säädön. Rattler voi liikkua eteen/taaksepäin ja vielä kiertää kiinnityspultin ympäri. Tuo tappi rajoittaa tuota kiertoliikettä. Etummaisessa tuo tappi on niin paksu ettei rattleria juurikaan voi kiertää Tässä kuva tuosta omastani paikoillaan: RATTLER Tässä vasen on taaempi ja oikeanpuoleinen etummainen: KAVERUKSET Toivottavasti ymmärsit mitä yritän selittää Jos tuossa Ecklersin satsissa kaikki on samanlaisia paksulla tapilla olevia rattlereita, niin pitää vaan ohentaa sitä taaemmaksi tulevan rattlerin tappia. Minulle on tulossa myös nuo Ecklersin versiot. Last edited by ukormi : 10.01.2009 at 23:10. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Samanmoiset kikkareet uusin joulun vapailla oman rottelon oviin ja ihmettelin samaa. Itse taivutin vaan tuon toisen "nökelin" pois tieltä. Jarmo |
|
|
||||
|
||||
|
Kuitataan sama juttu...
Ecklersin paketissa tais olla kaikki identtisiä, eli joutui osaa hiukan vääntämään.
|
||||
|
||||
|
American joen one size fits all ..
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Samaa "bolt on"-mallia tuotteen monimutkaisuuteen katsomatta |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eikös se ollut One size fits the most... |
|
|
||||
|
||||
|
Kiitoksia ripeistä ja tyhjentävistä vastauksista. Taidampa siis tehdä omat viritykseni ja katsoa miten pelaavat.
Janne M. |
|
|
||||
|
||||
|
Näin siinä sitten käy kun antaa DI:lle jääkiekon, pussillisen 5x10x4 kuulalaakereita, 5mm akselia, kaljaa ja sorvin... Tekniseltä näyttää, mutta toiminnasta ei ole minkäänlaista takuuta.
![]() ![]() JM |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|