|
|
||||
|
||||
|
Drag Radials
koko mitä haen on 245/50-17" tai 255/45-17" Tuota 245/45-17" ja 275/40-17" tuntuu löytyvän mutta...tuo 245/45 näyttää niin hassun pieneltä autossa ja 275/40 ei mahdu pyörimään kallistuksen vakaajan kanssa...Jostain olisin lukennut että Hoosierilta sais tuota 245/50-17" jossain muodossa, oliskos ollut R3S04 mutta rengas taitaa olla lähinnä radalle, joten pitoa ei taida olla suoraan ajoon?? Saiskohan tuota mun haluamaani kokoa Slicksinä tai onko jollain kokemusta muista pitävistä katu gummeista... Onko ehdotuksia?? Nyt kun ruuvikin vaihtuu 3.07:ta 4.09:iin niin tartteis vähän pitoa
|
||||
|
||||
|
Ei oma kohtaista kokemusta, mutta Kumholla löytyy katusliksi kokoa 255/45/17 malli on VictoRacer V700.
Tarkoitettu ilmeisesti Auto-X:n harrastajille enimmäkseen... |
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
tuota tuota... ota se takavakaaja pois ja laita ne 275:set (oletan että 1/4 mailia ajattelit) -- kuitenkin tuo kisaviikonloppu on sellaista "ruuvaamista" ettei tunnu missään.. vakaaja takaisin viikonlopun jälkeen (ja tavalliset renkaat)
Vai ajattelitko ajaa paikanpäälle katuslikseillä? ennenvanhaan se ei ollut hyvä idea, tiedä sitten nykyään |
|
|
||||
|
||||
|
Joo näin täytyy tehdä, mulle kun ei vaan saa mitenkään mahtumaan rengaskoteloon tuota 9,5" vannetta 8,5" ET56 mahtuu just ja just...vaikka tän talven moddauksissa takaakseli kapeneekin noin 3cm. No tyhmän näköinenhän tuo 275/40 on tuolla 8.5" vanteella mutta niin kuin totesit suoraanhan tässä mennäänkin :P
Eipä ole Subarussa näitä pito ongelmia
|
||||
|
||||
|
Quote:
Meneekö subarussa paljon niveliä? Mulla Passatin kanssa vetareiden niveliä sai vaihdella aika tiheään ja tehoa oli sikana vähemmän kuin suparuissa... |
|
|
||||
|
||||
|
Ei mene voimansiirrosta oikeastaan mitään hajalle, ei edes vakio kytkin, ellet polta sitä! Perät, vetarit ja askit kestää hyvin ja sitten kun tehoa alkaa olemaan yli 350hv/+450nm niin kannattaa siirtyä laatikossa 6-loviseen...se kestää.
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|