|
|
||||
|
||||
|
Väljät yoket "jatkoa"
Jatketaan täällä ettei sotketa Musseten projekti tarinaa
Quote:
Tota murikkaa ei taida saada paikoillaan auki elikkä se pitää vissiin pudottaa alas?
|
||||
|
||||
|
Quote:
Periaatteessa pystyy, taaempi "aivolohko" on kiinnikeskipalkissa, joten sen etummaisen saattais saada sieltä veks, mut samalla vaivalla varmaan ottaa koko paketin poikkipalkkeineen päivineen. Mulla oli 6mm/4mm heittoa per puoli, auto veteli matalakumeilla aika paljon, perse meni mihin urat vei. Noiden vaihdolla uusiin tilanne korjaantui täysin... |
|
|
||||
|
||||
|
Ite yritin irroittaa peräkoppaa sen ollessa paikoillaan, mutta helpommin ja nopeammin toi lähtee repimällä koko poikkipalkin pois.
Perän laittamisesta tältä foorumilta löytyy juttua melkoisesti. Ton poikkipalkin puslat lienee jo vaihtokunnossa kanssa, ite nakkasin uudet poskilaakerit ja yoket kattelin pikkasen välyksiä tekemättä niille mitään ja uudet myrkyt sisään, hienosti toimi. |
|
|
||||
|
||||
|
On se varmaan viisainta pudottaa alas ja on sitä sit pikkasen kivempi pöydällä tutkiskella kun tuolla ahtaassa auton alla. Sitä meinasin että saisko sen vielä simmaamalla kuntoon, mut sitähän ei tiedä ennenku on avattu ja näkee mitä sieltä löytyy.
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
||||
|
||||
|
Ja samalla kannattaa vaihtaa se jääkiekon kokoinen pusla sinne perän etupuolelle.
(mikä sen nimi olikaan, yritin linkittää ecklerin sivulta kyseistä mötikkää, mutta en löytänyt?) |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Eiks toi termi liity lähinnä jäykällä perällä oleviin kulkineisiin? C3:ssa on vaan normi pusla ie differential carrier bushing.
|
||||
|
||||
|
apua WBBC:lle
![]()
|
||||
|
||||
|
Quote:
Oon sitten varmaan ainoita, kuka ei oo tuota tiputtanut alas asti. Tosin olin vähän epätietoisuudessa tuleeko laatikosta öljyt lattialle tms., jos olisi koko perän tiputtanut. Sen vaakapalkin kanssa kun tiputti parikymmentä senttiä alas (itse tuin kiinnitystaljoilla), niin pääsi nätisti pulteille käsiksi. Siihen palkkiin saa käyttää enemmän tai vähemmän voimaa, että napsahtaa irti, mutta kaverin kanssa tuli nätisti hallitunkin ja rautakangen kanssa. Jarmo |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|