|
|
||||
|
||||
|
Hiiri vaara
Vaihdoin vaniin ilmanputsarin,,,tai mitä siitä vanhasta oli jäljellä.Oli hiirenpaskaa täynnä ja paperit suodattimesta nakerreltu. Auto on koko ajan liikenteessä (työauto) Kannattaa katella talvisäilytys talliin parit lossat ettei auto saa luvattomia vuokralaisia
![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Yksi kaveri säilytti käyttöautoa vanhassa navetassa ja ihmetteli kun sähköissä oli jatkuvasti ongelmia. Huollossa todettiin että hiiret oli syöny lähes kaikki auton sähköjohdot
Tuli kallis remontti...
|
||||
|
||||
|
Taitaa olla enempi rotat mitkä jyrsii? Tai no, en tiä. Mutta nykyään mullakin loukko tallissa ja välillä sinne joku eksyykin.
|
||||
|
||||
|
Mä huomasin imusarjan päällä niissä runnereiden alapäiden koloissa auringonkukan siemeniä, ja oljen tapaista roskaa.
Autohan on siis ulkona yöt, ja usein päivisinkin seisoo parkissa niiden lintujen ruokintalaitteiden läheisyydessä. Oravat käy siinä napsimassa maapähkinöitä, mutta en usko, että ne menisivät auringonkukansiementen kanssa konehuoneeseen. Olisiko tiaiset urbanisoituneet niin paljon, että ymmärtäisivät mennä massiivisen möhkäleen lämmöstä ja tuulettomasta tilasta nauttimaan eväiden kanssa konehuoneeseen? En ole huomannut liikennettä, enkä siis tiedä kuka sielä käy lämmittelemässä, mutta jonkunhan ne siemenet ja muun moskan on täytynyt sinne viedä.
|
||||
|
||||
|
Joo, on noi hiiret aika vekkuleita elukoita
|
|
|
||||
|
||||
|
Joo no mulla oli auto (corvette) ihan ajossa viime syksynä, mutta jotenkin sinne sisälle pääsi hiiri joka nakersi ovipahvin aika rujoon kuosiin. Jännä oli, että se kaveri ei tarttunut loukkuun kuin muutamien päivien päästä, hengaili jossain penkin alla piilossa. Vieläkin kysymysmerkkinä, että miten se oikeasti on sisälle päässyt autoon.
|
||||
|
||||
|
Elukkakanavalla kerrottiin, että tavallinen hiiri tarvitsee kuulemma alta sentin reiän. C4:sessa riittää se, että on kynnyspahvit irti, mahtuu kiinni olevan oven välistä.
Mulla oli pari vuotta sitten autossa hiiri, asusteli pelkääjän penkin alla ja oli jotain papereita repinyt pehmusteiksi. Onneksi ei koskenut mun penkkeihin! Olis käynyt köpelöt! Tai no, kävi kuitenkin
|
||||
|
||||
|
ei oo onneksi menny vielä autoon, mut tallin seinän välistä on joskus villoja revitty, eli loukkuhan sinne pitää survasta.. kämpästä on tänä talvena saatu jo 6 hiirtä kii.. perhana mitä pikku kavereita. sinäänsä harmittomia ennen ku rupee nakertaan seiniä tai johtoja.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
|
Elukat ne autoista tykkäävät. Västäräkit perkule viime kesänä mun mahti-offiautoa ylläpitämässä:
![]() Ja 1.5 vk myöhemmin, kyllä jarrunestesäiliön tausta kelpaa: ![]() Huomatkaa toi yksi jäbä joka pitää kuvaajaa silmällä kun muut hörhöilee.
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|