|
|
||||
|
||||
|
Rättikaton asennusohjeita?
Onko joku törmännyt todella hyviin ohjeisiin rättikaton asentamiseen?
Ajattelin tehdä homman kuitenkin itse, koska lomautusten riivaamassa perheessä ei viittis maksaa satoja euroja hommasta, jonka pystyisi tekemään kotona, jos vain saisi erittäin selkeät ohjeet. Mulla on uusi Al Knoch -rätti jonka mukana tuli kirjalliset ohjeet, mutta se ei oikein riitä. On kuitenkin hieman haastavampi temppu kuin teltan kasaaminen partioleirillä/armeijassa..... |
|
|
||||
|
||||
|
Kurkkaa tää www.rowleycorvette.com/corvette_repair3.html
|
|
|
||||
|
||||
|
Thanks.
Pikaisesti katsoen, aikamoista räätälinhommaa näkyisi olevan. Hmm. Joku opetus-DVD voisi olla vielä havainnollisempi. |
|
|
||||
|
||||
|
Jos vain jostain DVD-löytyy, niin tarttisin kans.
En ole vielä omaa vaihtorojektia aloittanut, mutta vielä elän toiveissa että ennen vappua. Olisko mahollista saara kopio (mieluiten skannattuna) siitä ohjeesta minkä sait rätin mukana? |
|
|
||||
|
||||
|
Jees. voin skannata sen ja laittaa vaikka huomenna sähköpostilla.
Mutta ilman kuvia, se on aika hepreaa, kun ei tiedä mistä osasta milloinkin kerrotaan. Siksi tässä kyselinkin selkokielisiä ohjeita kuvilla, jota lapsikin ymmärtää. |
|
|
||||
|
||||
|
Juu pistä e-vennamolaisella vain.
Tarvii pitää korvat ja silmät auki, jos jotain ohjeita tulis vastaan. Ilmoittelen kyllä, jos jotain löytyy. |
|
|
||||
|
||||
|
Äh. Mä unohdin sen paperin kotiin aamulla.
Mutta tähän mennessä selkein ohje on kuitenkin tuo, joka täällä jo olikin esillä. http://www.rowleycorvette.com/corvette_repair3.html |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: ( members and guests) | |
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links |
|
|