|
|
||||
|
||||
|
Läskiä C5:een...
...niin, en puhu itsestäni. Vaan renkaista.
Mukavannäköistä nakkia tässä avossa. Harmi kun ei tullut aikanaan laitettua talteen että mitkä muutokset on tehty että moiset mahtuu alle. Lingenfelter "mini tub":it veikkaisin, ja ehkä jotain lokasuojanlevitystä kanssa. Läskit näkyy vähän huonosti, mutta kun tarkemmin kattoo niin aika tuplatripladoublewhopperit ovat: ![]()
|
||||
|
||||
|
Just sopivasti läskiä!
|
|
|
||||
|
||||
|
Siis näyttää todella asialliselta. Ei ollu renkaitten speksejä? Mä hieroisin vielä noi pakoputkenpäät suoraan, mutta mä oonkin sellanen hieroja.
Kilpa-ajot pitää nähdä, kuulla ja haistaa |
|
|
||||
|
||||
|
Renkaat on aikasta reis mutta noi kaaret on hyvän maun rajalla.
Itse asiassa c5 avoon sais sellaista semi hardtop käikälettä jolloin waterfall jää normaalisti autoon konttorin puolelle. Tulee tosi reis lookkeri ja ht katon saa tarvittaessa pois jos mieli muuttuu. Kätsyy. ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
Tulipa kokeiltua orkkis runflat kumien tilalle michelin pilot sportteja,,,,285,40,18. Olis suosiolla pitänyt laittaa 295 tai leveempää . 275 runflat vastaa 295 leveyttä.auton takapää näyttää nyt nissan micran rengastukselta.......että harmittaa,,,täytyy polttaa noi loppuun ( Reijo lupas auttaa),,jos jollain olis tarjota edukkaita 295-----tai leveempiä niin kiinnostais.
|
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Hyvä et tulee taas uutta tietoo, omat takadonitsit menossa ihan kohta vaihtoon...
| Thread Tools | |
|
|
| Sponsored Links | |||||
|